Full version: Ingemar
Berith
När man skriver två inlägg efter varandra i samma tråd hamnar all text i samma ruta! Helknasigt och jättekonstigt. g.gif

Har du nån kul förklaring på det? cool.gif
Malvia
CITAT (Berith @ 28-02-2007, 10:15) *
När man skriver två inlägg efter varandra i samma tråd hamnar all text i samma ruta! Helknasigt och jättekonstigt. g.gif

Ahaa..... var det så det fungerade! mellow.gif
Berith
Japp. Fast först trodde ju jag att det var redigerade inlägg. innocent.gif
Malvia
CITAT (Berith @ 28-02-2007, 10:19) *
Japp. Fast först trodde ju jag att det var redigerade inlägg. innocent.gif

Ja, det såg verkligen ut att vara så! huh.gif
Berith
Och det blir likadant om man citerar två olika personer också, alltihop hamnar i samma ruta. Det är väl meningen att man ska låta andra svara emellanåt kanske. whistling.gif

--------------
vilket jag också kunde... jag ger upp! laugh.gif

--------
men ändringen i inlägget under hamnar i inlägget över! crazy.gif crazy.gif crazy.gif
nu gör jag nåt annat istället för att tjata ihjäl hela forumet...
Berith
Men nu ser jag att aanderss har skrivit två inlägg efter varandra i Småprat så det måste ju gå på nåt sätt. crazy.gif
Malvia
CITAT (Berith @ 28-02-2007, 11:45) *
Men nu ser jag att aanderss har skrivit två inlägg efter varandra i Småprat så det måste ju gå på nåt sätt. crazy.gif

Även Anne R i "Fick inga smylisar att fungera"
Muguet
CITAT (Berith @ 28-02-2007, 10:15) *

Har också just konstaterat det, men jag tycker nog att det är bra, då tar ju inläggen inte lika stor plats
Ingemar
CITAT (Muguet @ 28-02-2007, 11:50) *
Har också just konstaterat det, men jag tycker nog att det är bra, då tar ju inläggen inte lika stor plats

Det är inställt på tid, tror jag satte det på 5 minuter, så skriver man inom 5 minuter hamnar det i samma, men skriver någon annan mellan så blir det som vanligt. Det är för att man inte ska kunna sitta och prata med sig själv, som det har hänt att vissa gjort smile.gif . Men tiden kan jag ändra om visar sig bli tokigt.
Berith
CITAT (Berith @ 28-02-2007, 10:26) *
Och det blir likadant om man citerar två olika personer också, alltihop hamnar i samma ruta. Det är väl meningen att man ska låta andra svara emellanåt kanske. whistling.gif
--------------
vilket jag också kunde... jag ger upp! laugh.gif

--------
men ändringen i inlägget under hamnar i inlägget över! crazy.gif crazy.gif crazy.gif
nu gör jag nåt annat istället för att tjata ihjäl hela forumet...

Och då förstår jag också varför det blev så rörigt här. whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon