Full version: 'Mina vänner'
Fenja
Den nya funktionen 'Mina vänner' vad är det? Hur funkar den? Vad ska man ha den till?
Mvh
Fenja
Alba
Det undrar jag också - se även mitt inlägg om betyg thumbdown.gif
Magdis
Jag tror att det kanske är för att man ska kunna ha dem man brukar PM:a o kolla in till ofta samlade på en lista så att det är lätt att komma åt dem...det är vad jag tror.
AnitaO
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 28-02-2007, 12:11) *
Jag tror att det kanske är för att man ska kunna ha dem man brukar PM:a o kolla in till ofta samlade på en lista så att det är lätt att komma åt dem...det är vad jag tror.

Har testat att lägga till dig som vän. Ska kolla vad det verkar ha för funktion.
Magdis
Jag la till dig också Anita. Jag är säker på att det är för att man lätt ska komma åt dem man brukar "prata" med eftersom det bara är att klicka på "mina vänner" i överkanten. Då kan man se när de senast var aktiva också. tongue.gif
*Stintan*
Tycker att det är mobbingvarning på den funktionen också. Jag vet vilka som är mina vänner ändå.
Magdis
CITAT (Stintan43 @ 28-02-2007, 13:01) *
Tycker att det är mobbingvarning på den funktionen också. Jag vet vilka som är mina vänner ändå.

Ja man vet ju vilka som är ens vänner, men funktionen är nog till för att snabbt komma åt dem genom en knapptryckning. smile.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Det funderade och också vad den är till för. Än så länge fattar jag ju ingeting av allt nytt. Men det kommer....

Elisabeth
*Stintan*
Det finns ju en adressbok i PM-funktionen
LadyG
Listan "Mina Vänner" och Adressboken verkar vara en och samma, för när jag lägger till folk på "vänlistan" dyker de upp i adressboken. Jag har letat som en iller efter en separat funktion för att lägga till folk i adressboken, men det verkar inte finas.
*Stintan*
Ja då vore det ju bättre med en ren adressbok enbart i PM-funktionen. Verkar ju konstigt om man måste lägga till någon i vänlistan för att få in något i adressboken.
LadyG
Eller åtminstone göra "vänlistan" privat, inte går jag och delar ut min telefonbok till höger och vänster heller
Göran Carlsson, Odla.nu
Tanken är att man lätt ska kunna kontakta dem man burkar ha kontakt med och se om de är online m.m. Inte för att visa vem som har flest vänner eller något sådant.

Namn på funktioner kan vi ändra efter förslag och vissa funktioner kanske tas bort eller ändras om efterhand.

Skriv alla synpunkter i supportforumet under tydliga rubriker så kan vi tillsammans hjälpas åt att förbättra forumet.
Blomstertanten
CITAT (Fenja @ 28-02-2007, 12:04) *
Den nya funktionen 'Mina vänner' vad är det? Hur funkar den? Vad ska man ha den till?
Mvh
Fenja

Det är där du ska lägga in mej naturligtvis ! laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon