evelina
Har ni tittat i senaste Allers trädgårds tidning,där är det 6 sidor med dom och Odla.nu.
JÄTTEKUL
AnitaO
Jepp. Jag köpte tidningen igår smile.gif
Alba
Oj det har jag glömt - ska köpa tidningen idag - spännande att se
kristerh
Jag läste det när forumet låg nere, intressant läsning och kul att se hur "gubbarna" ser ut
Betty
Tack för påminnelsen, ska köpa tidningen idag. thumbsup.gif
stennie
Jag köpte den igår. kul att läsa om dom! thumbsup.gif
lisan
Jag läste tidningen igår också, vad kul att läsa och så har jag fått ett ansikte på killarna. thumbsup.gif
Wilmer
Hej!

Javisst, fick tidningen i brevlådan häromdagen. När jag läst artikeln och skulle surfa in här så låg forumet nere! Snopet! Men nu är det friska nya tag... yahoo.gif

(Vilka nya härliga smileys...).
malin72
jag ska köpa den så jag har på resan får ju inte missa detta inte nej nej thumbsup.gif
Eva St
Har också fått den i brevlådan och tyckte det var kul att läsa och se vad de håller på med och få ett ansikte på dem rolleyes.gif
Eva St
Ophelia
Jättekul med ett sådant stort reportage om "våra" admins yahoo.gif
ninnisky
Köpte den idag - efter att ha läst om artikeln här! Så kul att få se killarna!
Helen i Piteå Zon 5
Spännande rolleyes.gif Då måste jag köpa tidningen imorgon ....
Eva i Skåne
Den dagen reportaget gjordes var jag där, så jag såg killarna när dom blev fotade. Var lite tveksam om Ingemar bra, för han har ju haft så mycket hår på sitt foto i signaturbilden rolleyes.gif men bilden i tidningen var ju vad jag såg då i somras

Jag hade nästan trott att min fulla växtvagn skulle finnas med på foto, men helt klart var det roligare att se bilder av dom som shoppade med sina bebisar i växtvagnen biggrin.gif
Monica M zon 4
Jättekul att läsa om bröderna i tidningen. Måste rekommendera deras plantskola utanför Sösdala!! Helt fantastikst sortiment. Höll på att ruinera mig på hosta-avdelningen!
Blomstertanten
Jättekul att läsa hur Odla kom till och att få ansikten på både Ingemar och Göran biggrin.gif
Men inte såg de ut som jag hade föreställt mej i alla fall tongue.gif
fruberglund
CITAT (Eva i Skåne @ 28-02-2007, 21:17) *
Den dagen reportaget gjordes var jag där, så jag såg killarna när dom blev fotade. Var lite tveksam om Ingemar bra, för han har ju haft så mycket hår på sitt foto i signaturbilden rolleyes.gif men bilden i tidningen var ju vad jag såg då i somras

Jag hade nästan trott att min fulla växtvagn skulle finnas med på foto, men helt klart var det roligare att se bilder av dom som shoppade med sina bebisar i växtvagnen biggrin.gif

Ja, visst såg det roligt ut w00t.gif

Jättebra artikel tycker jag thumbsup.gif

Och nu funkar även smilies i Netscape, tack Ingemar yahoo.gif
Bettis
Jättekul att läsa om Odla och få se killarna flirting.gif
Ingemar
CITAT (kristerh @ 28-02-2007, 12:13) *
"gubbarna"

nono.gif Sånt tolererar vi inte i forumet laugh.gif

CITAT (ninnisky @ 28-02-2007, 18:55) *
killarna

yahoo.gif
Snöflinga
Här i den annars trevliga staden Örebro, finns inte Allers Trädgårdstidning rtfm.gif Har frågat på SJU ställen, men icke ... förgås ju av nyfikenhet mad.gif
vickeva
Vilket nummer är det? Så att man inte går och köper den och så var det förra numret...
Helen i Piteå Zon 5
Det är nr. 2 ute i affärens hyller just nu...
Lady Hamilton
För säkerhets skull kan du bläddra fram till sid.50 så ser du våra "GULL-GOSSAR" där..... wub.gif
fruberglund
Men Örebro som är en sån stor stad, vad dåligt thumbdown.gif nono.gif Du får leta vidare flirting.gif
Sylvia
Ingen tidning i Örebro? Ta du o ring Allers o ber om att få just den tidningen. Vi har ju f ö just nu ett erbjudande från AllerTrädgårds att pren. den här via Odla! Men om du får från detta nr eller nästa vet jag inte.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon