Helen i Skåne
Om någon lägger till mig som vän har jag gjort inställningen att de ska läggas till automatiskt. Ändå kan jag i min vännerlista inte se att jag har några vänner... Hmmm det lät ju inte bra men ni vet vad jag menar! wink.gif Fler med samma problem?
*Stintan*
Lite onödig funktion överhuvudtaget tycker jag.
Muguet
CITAT (Helen i Skåne @ 28-02-2007, 12:35) *
Om någon lägger till mig som vän har jag gjort inställningen att de ska läggas till automatiskt. Ändå kan jag i min vännerlista inte se att jag har några vänner... Hmmm det lät ju inte bra men ni vet vad jag menar! wink.gif Fler med samma problem?

Det verkar ju konstigt.
Jag la till dig som vän idag och vips fick jag ett mail om att du också hade lagt till mig som vän.
Då är det ju konstigt om du inte ser mig i din vänlista !?!
Men när jag nu går in och tittar på din profil så ser jag ju att jag är din vän ! Ser inte du det ?
Helen i Skåne
NU syns du! Kanske bara tidsfördröjning, vi är många som är inne och testar och kluddar! laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon