När jag får ett PM får jag också ett mail om att jag fått ett PM. Nån som vet om det går att välja bort mailet och isf var? Jag behöver inget mail
Lena i Torslanda
28-02-2007, 13:36
Margith - om du kollar i användarprofilen under Inställningar så finns det en rad om e-mailinställning. Där kan du bocka av om du vill ha e-mail om PM eller inte.
Malvia
28-02-2007, 13:40
CITAT (Margith @ 28-02-2007, 13:28)
När jag får ett PM får jag också ett mail om att jag fått ett PM. Nån som vet om det går att välja bort mailet och isf var? Jag behöver inget mail
ja, det där såg jag nu också, skulle PMa en i förmiddags, av nån anledning så blev jag ombedd att skicka kopia till nån och då valde jag mig själv.
Jo jag fick ett meddelande om ett PM på min e-post, men det gick inte iväg det ursprunliga PMet till den det var tänkt till!
Margith
28-02-2007, 13:45
CITAT (Lena i Torslanda @ 28-02-2007, 13:36)
Margith - om du kollar i användarprofilen under Inställningar så finns det en rad om e-mailinställning. Där kan du bocka av om du vill ha e-mail om PM eller inte.
Tack, tack!
Malvia
28-02-2007, 13:48
CITAT (Lena i Torslanda @ 28-02-2007, 13:36)
Tack, utfört!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.