Full version: test med bild
Alba
det blev ingen bild

jo nu blev det miniatyrer ????
Malvia

Testar med bild

Dotterns egna uppfödda holländska kaniner
malin72
måste osså lära mig
[attachment=33:sommar_06_020.jpg]

meeeeeeeeen varför blir dom så småååååååååååå g.gif
Alba
testar med bild
malin72
MALVIA hur gjorde du för att få den stor och fin????????????????????? g.gif
Malvia
CITAT (malin72 @ 28-02-2007, 14:34) *
MALVIA hur gjorde du för att få den stor och fin????????????????????? g.gif

Den var jättestor och trodde aldrig den skulle gå in, men något gjorde att bilden blev förminskad biggrin.gif
malin72
men jag tog en vanlig bild som iNTE var minskad som man gjorde förr och ändå blev den liten unsure.gif
Malvia
CITAT (malin72 @ 28-02-2007, 14:40) *
men jag tog en vanlig bild som iNTE var minskad som man gjorde förr och ändå blev den liten unsure.gif

Här får nog expertisen komma in och förklara! unsure.gif

Jag om nån är amatör vad gäller att lägga in bilder!
malin72
CITAT (Malvia @ 28-02-2007, 14:43) *
Här får nog expertisen komma in och förklara! unsure.gif

Jag om nån är amatör vad gäller att lägga in bilder!

mm för nu fattar jag inget......jag vet att man ska kunna lägga inte bilder direkt och att dom automatiskt blir i rätt st...men jag vill ju inte ha såååååååå små bilder
*Stintan*
men hörrni bilderna är ju klickbara biggrin.gif
malin72
CITAT (Stintan43 @ 28-02-2007, 14:47) *
men hörrni bilderna är ju klickbara biggrin.gif

meeeeeeeeeeeeeeeen daaaaaaaaaaaaaaaaa whistling.gif blushing.gif vad skojj då ser man ju jätte bra ju yahoo.gif
tack för det laugh.gif
*Stintan*
Fniss o jag som inte ens kan lägga in bilder o ännu mindre har ett album laugh.gif
KURT
CITAT (Stintan43 @ 28-02-2007, 15:54) *
Fniss o jag som inte ens kan lägga in bilder o ännu mindre har ett album laugh.gif

Man behöver inte längre ha ett album, man kan bifoga en bild, direkt från den egna datorn. Det är väl då den blir liten och klickbar.
*Stintan*
Tja men det kanske skulle va roligt med ett album så folk kan gå in o kika på flera bilder i taget, det kan ju va smart att hänvisa till sitt album istället för att lägga in 10 bilder i ett inlägg. biggrin.gif
seriös
unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon