Full version: Adressboken
Lady Hamilton
Jaha......nu när man hunnit kolla igenom lite funktioner å upptäcker jag att en för mig mycket viktig sak är försvunnen unsure.gif Nämligen adress boken............där hade jag skrivit in personliga saker om vissa "typ" lovad fem-tunge stickling, "vill ha frö frå den eller den" Jag hade alltså raden efter namnet som en typ komihåglista och det värsta är att där hade jag även privata telefon nummer. Men värst är nog att det försvunnit min chans att kolla vad jag har lovat vem blushing.gif
Lady Hamilton
Går det på något sätt att få "tag i" uppgifterna som stod på "1:a sidan"? Med "uppgifter" menar jag det som stod skrivet direkt efter namnen när jag öppnade adressboken.........
ewa zon 3
Vi får hoppas att adressboken kommer tillbaka. Använde också adressboken lite som "kom-ihåg-lapp" blush.gif

/Ewa
Ingemar
Om du går in på "Blockerade medlemmar" som du har under din "Din brevlåda" så ligger de där, fast som "INTE blockerade". Där står också infon du skrivit om dem. Kopiera den och klicka på deras namn där och lägg istället till dom som vänner en och en, sen kan du ta bort dem från "Blockerade medlemmar".
Lady Hamilton
Tack Ingemar cool.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon