Full version: Brevlådan
*Stintan*
Varför står alla mina kontakter blockerade ohmy.gif i brevlådan. Jag vill inte att dom ska va blockerade sad.gif
Ingemar
CITAT (Stintan43 @ 28-02-2007, 15:14) *
Varför står alla mina kontakter blockerade ohmy.gif i brevlådan. Jag vill inte att dom ska va blockerade sad.gif

Det gör dom nog inte, det ska stå att de får skicka till dig. Klicka på namnen ett och ett och lägg till dom som vänner så kommer de att hamna i din adressbok igen, sen kan du ta bort dem från blockeradelistan. Att det blir så här beror på att vi gjort om hela meddelandesystemet och därför hamnar gamla kontakter på den listan fast som "inte blockerade". Det var enda lösningen för att kunna behålla all datan och få det att fungera.
ewa zon 3
CITAT (Ingemar @ 28-02-2007, 17:04) *
Klicka på namnen ett och ett och lägg till dom som vänner så kommer de att hamna i din adressbok igen

Ok bra där fanns all info. Men om jag fattar det hela rätt så är enda möjligheten till adressbok nu är en offenlig liggande under min profil/mina vänner unsure.gif
Jag förstår att ni jobbat häcken av er för att få det här att fungera thumbsup.gif
Kommer ändå med en önskan om att få möjligheten till att ha en privat adressbok som förut.
Jag har provat och lagt till dig som vän bara för att se hur det fungerar.

/Ewa
Ingemar
CITAT (ewa zon 3 @ 28-02-2007, 17:13) *
Ok bra där fanns all info. Men om jag fattar det hela rätt så är enda möjligheten till adressbok nu är en offenlig liggande under min profil/mina vänner unsure.gif
Jag förstår att ni jobbat häcken av er för att få det här att fungera thumbsup.gif
Kommer ändå med en önskan om att få möjligheten till att ha en privat adressbok som förut.
Jag har provat och lagt till dig som vän bara för att se hur det fungerar.

/Ewa

Ok, pröva er fram och kom med kommentarer så får vi ändra på saker och ting efterhand.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon