|
Full version: Mina katter
Är ny på Forumet och måste ju börja med att presentera mina bengaler: Jerry 3 år  Lewis 8 månader
Jättefina!!
Vackra katter  Lewis hade verkligen vackra färger
Jättefina katter du har
Whiskuchi
01-03-2007, 14:43
Ljuvliga katter, bengaler är underbart vackra!
Miss_Berggren
01-03-2007, 15:30
Åååååhhh! Jag ÄLSKAR bengaler!!  Hos vilken uppfödare har du köpt dem?
Summersun
01-03-2007, 15:32
Ljuvliga!  bengaler är så vackra!
Snöflinga
01-03-2007, 15:48
Sååå vackra  Välkommen hit, hoppas du kommer att trivas .....
stennie
01-03-2007, 16:54
Jättefina katter  specielt Lewis, vilken vacker färg! Välkommen hit!
Sailor Pluto
01-03-2007, 17:46
Åh, vilka stiliga herrar! De får glada hälsningar från tre kattdamer vid namn Maja, Mini och Pricken  . Hoppas att du ska trivas på forumet! [attachment=100:Mysmaja.JPG] [attachment=99:Sluta_glo.JPG] [attachment=101:Pricken.JPG]
CITAT (Miss_Berggren @ 01-03-2007, 15:30)  Åååååhhh! Jag ÄLSKAR bengaler!!  Hos vilken uppfödare har du köpt dem? Hej och TACK för alla snälla kommentarer om katterna! Lewis kommer från Lobyns uppfödning utanför Bengtsfors i Dalsland, och Jerry från Minileoparden utanför Uppsala. http://www.lobyn.com/http://www.minileopard.com/
lenaandersson
01-03-2007, 18:56
Hej ,jag är ny medlem i dag. och förutom trädgård så älskar jag katter och andra djur, min 17 åriga son älskar bengaler och ska köpa en sådan när han flyttar om några år. Vi har en skön gammal bonnkatts dam på snart 17 år och en ännu tuffare katt på 10. men till sommaren ska vi ut öka skaran med en ny liten kisse. Lena
Oj vilka vackra katter! Själv har jag 4 hundar, men skulle mer än gärna har katter, men det går inte för allergier hos mina vuxna barn.
jag har två katter 8 år,en maine cone lite blandras samt en vildkatt som var 4 mån.när jag hämtade honom från ett katthus.Han är jättefin men det vilda vaksamma finns alltid där även när han ligger i famnen o spinner.Min hund tog jag från en hundgård som valp alla tre trivs såå bra tillsammans.
zaaritha
02-03-2007, 23:56
Fina! Hur är de mentalt? Keliga? Ställer du ut dem?
Så fina så, sitter hos en kompis som har 2 katter men den ena väger säkert 7 kilo och fyller 1 år snart, vad ska man hita på till han? han äter upp all mat som ska va till 2 katter, han måste medicenras kanske, han blir för fet annars, haha
CITAT (zaaritha @ 02-03-2007, 23:56)  Fina! Hur är de mentalt? Keliga? Ställer du ut dem? Bengaler är aktiva, lekfulla, sociala och intelligenta! Mina är inga jättekeliga knäkatter, även om det händer, men de är alltid där jag är och de pratar mycket... Orädda för nya miljöer, de åker bil utan problem t ex. Har inte ställt ut dem. Kanske Lewis i framtiden, men Jerry passar inte som "utställningskatt" eftersom han inte gillar att bli buren av främlingar... http://i113.photobucket.com/albums/n238/vi...hLewissover.jpg
Hejsan! Vilka jätte vackra katter....*L*...själv har jag en bondis och en blandning Maine coon och norsk skogis...Hälsningar från en som också är ny här.
*vinkar lite* Kul att se dig härinne på odla också!
(Nutten som har bengalen Helios och husisen Mintha)
Ack o ve ! Dessa snöbengaler förföljer mej !!!! Underbara är vad de är ! Får dock själv "nöja" mej med att vara matte till brunspottarna "Puma", Vicki och bruntabbyn Nano. De är godingar de med Alla tre är faktisk riktiga knäkatter - när andan faller på vill säga Men jag undrar jag om vi inte har "träffats" på bengalforumet ....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|