silos
Till min STORA förvåning kunde jag åter skriva härinne! Jag har varit och kollat under månaderna som har gått,men inte kunnat skriva förran idag.
Mitt liv är som vanligt:jag håller på med min konst,skriver dikter,tar hand om mina vovvar och trivs mycket bra och är lycklig.
pejori
kul att se dej igen... silos kiss.gif
Piccante
Hej silos! låter ju utmärkt att du trivs och är lycklig smile.gif
silos
CITAT (pejori @ 28-02-2007, 22:16) *
kul att se dej igen... silos kiss.gif

Åh;tack gulliga dig! wub.gif
Monica M zon 4
Kul att se dig igen Silos! Härligt att du har det bra!
silos
Jag blir både berörd och mycket glad över alla välkomnanden wub.gif smile.gif !
Alba
Så härligt att höra att du är så nöjd med livet. Oftast hör man bara klagan. Man blir själv glad när man läser om positiva människor.

Fortsätt och ha det så och skriva oftare i Odla
Fialotta
CITAT (Monica M zon 4 @ 01-03-2007, 06:53) *
Kul att se dig igen Silos! Härligt att du har det bra!

Välkommen tillbaka thumbsup.gif
stennie
Hej Silos, Skönt att höra att du har det bra! thumbsup.gif
silos
CITAT (Alba @ 01-03-2007, 10:19) *
Så härligt att höra att du är så nöjd med livet. Oftast hör man bara klagan. Man blir själv glad när man läser om positiva människor.

Fortsätt och ha det så och skriva oftare i Odla

Tack rara du! Visst klagar även jag då och då,men för det mesta är jag verkligen glad nöjd och tacksam för allt i mitt liv!
Att få leva, gå ut varje dag med mina kära vovvar,träffa mina goa barn,hålla på med min konst och pyssel,baka min bröd,städa,gå i tvättstugan,äta mig mätt varenda dag,prata med goa medmänniskor,hålla på med Internett och allt som jag får kontakt med på det viset; ja har MYCKET att vara glad och tacksam för!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon