fruberglund
Jag har problem med att inlägget längst ner inte syns, istället ligger snabbsvarsrutan i inlägget och skymmer allt. Nån bug eller vad är det för fel?

Jag kan inte heller använda några av funktionerna för att jag använder Netscape. Varför är det så när det funkade bra ihop med gamla forumet?

Jag tänker inte byta till VÄRDELÖSA Explorer som är en virusmagnet...tråkigt när forumet funkat bra förut sad.gif (manuellt gjord gubbe)

När jag skriver snabbsvar så kan jag använda smilies men har då problemet att rutan med smilies som kommer upp stannar kvar och jag måste trycka bort den manuellt. Det behövdes aldrig på gamla forumet. Är det nån nytt påhitt eller beror det också på webbläsaren?

Från en gnällig fruga som blir mer och mer missnöjd med nya forumet hela tiden och ska gå och lägga sig nu och hoppas det är bättre imorgon.
Piccante
Jag har exakt samma problem med Eldräv (Firefox), jag ser oxå bara snabbsvarsrutan nederst i en del trådar. Dessutom ser jag inte alla inlägg i vissa trådar, gör det så för alla? Jag vet ju själv att jag svarade i boktråden t.ex. innan forumet stängde ned men jag ser bara äldre inlägg och inte mitt egna svar som borde ha varit bland de senste utan ser snabbsvar rutan i stället.
Irriterande thumbdown.gif
*Stintan*
Markus jag ser ett inlägg du gjort den 19/2 på sidan 43 i boktråden.
Betty
Gå in på Din kontrollpanel
Gå till Inställningar
Klicka på Foruminställningar
Scrolla till längst ner på sidan
Under "Alternativ för inlägg" kan du välja om du vill öppna Snabbsvar automatiskt när det är möjligt. thumbsup.gif
Ingemar
CITAT (Markus_H @ 01-03-2007, 00:15) *
Jag har exakt samma problem med Eldräv (Firefox), jag ser oxå bara snabbsvarsrutan nederst i en del trådar. Dessutom ser jag inte alla inlägg i vissa trådar, gör det så för alla? Jag vet ju själv att jag svarade i boktråden t.ex. innan forumet stängde ned men jag ser bara äldre inlägg och inte mitt egna svar som borde ha varit bland de senste utan ser snabbsvar rutan i stället.
Irriterande thumbdown.gif

Jag har skrivit om detta i en tråd längre upp. Gå in där, läs och lägg in länkarna till trådarna där du har det här problemet. Vi håller på och undersöka det.
fruberglund
CITAT (fruberglund @ 28-02-2007, 23:57) *
När jag skriver snabbsvar så kan jag använda smilies men har då problemet att rutan med smilies som kommer upp stannar kvar och jag måste trycka bort den manuellt. Det behövdes aldrig på gamla forumet. Är det nån nytt påhitt eller beror det också på webbläsaren?

Undrar fortfarande över det här Ingemar.
Eva 33c
Det är likadant i Explorer, så då är det väl inte webbläsaren i alla fall.
Ingemar
CITAT (fruberglund @ 01-03-2007, 10:25) *
Undrar fortfarande över det här Ingemar.

Det fungerar så i snabbsvar och snabbsvar hade vi inte innan. Och fönstret som kommer upp behöver du inte klicka bort om du eventuellt tänker skriva fler inlägg, det lägger sig på startraden i din webbläsare och du kan klicka upp det när du behöver det.

Skriver du inlägg som "vanligt" fungerar det som tidigare, fast ännu bättre. Snabbsvar är bara snabbare att använda.
fruberglund
Ok, då vet jag smile.gif Tack för det thumbsup.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon