Full version: Singeltråden
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
pimpim
CITAT (flaxss @ 02-10-2007, 22:14) *
2 medlem(mar): flaxss, Markus_H wub.gif har varit ett par i 3månader

Ett stort grattis till er båda
vindspel
Instämmer i skaran av grattis. yaay.gif

Det är nog bättre chans att hitta en partner här än på dejting sidorna. De ljuger bättre än en häst travar där.
Vad finns du trevliga ärliga odliat????? laugh.gif
aanderss
CITAT (vindspel @ 03-10-2007, 18:22) *
Instämmer i skaran av grattis. yaay.gif

Det är nog bättre chans att hitta en partner här än på dejting sidorna. De ljuger bättre än en häst travar där.
Vad finns du trevliga ärliga odliat????? laugh.gif

här men du är för gammal för mig rotfl.gif
Kajsa i Arvika
aanders.... aanders... e nog snarare du som e för UNG för oss... devil.gif
aanderss
CITAT (Kajsa i Arvika @ 03-10-2007, 21:31) *
aanders.... aanders... e nog snarare du som e för UNG för oss... devil.gif

rotfl.gif nä ni är för gammla
Eva-Helene
aanderss! Inte vara oförskämd nu! Pojkvasker! cool.gif
anna_rispan

oo, vad romantiskt det låter! rose.gif kärlek är härligt! smile.gif
AnitaO

Så skojigt att odla sammanför kram1.gif
vindspel
CITAT (aanderss @ 03-10-2007, 21:19) *
här men du är för gammal för mig rotfl.gif

Det var ett otrevligt drag hos dig att du vill skämta på min bekostnad. Väx upp!
aanderss
CITAT (vindspel @ 04-10-2007, 09:41) *
Det var ett otrevligt drag hos dig att du vill skämta på min bekostnad. Väx upp!

de var inget illa menat i från mig
vickeva

Härligt Markus och Linus! Ni vet att jag önskar er all lycka i världen!!!
Trädgårdsflanören
Läste dagens Lindström idag 9 oktober.
http://www.bonton.se/dagens/bild/index.htm
[attachment=8266:Lindström.gif]

Kanske så ni skall skriva, när ni söker ny partner? laugh.gif
aanderss
CITAT (Trädgårdsflanören @ 09-10-2007, 10:41) *
Läste dagens Lindström idag 9 oktober.
http://www.bonton.se/dagens/bild/index.htm
[attachment=8266:Lindström.gif]

Kanske så ni skall skriva, när ni söker ny partner? laugh.gif

rotfl.gif
vindspel
Jaha, då sitter jag på dejtingsidan igen. Först tänkte jag att jag inte skulle det men det är tur att krutet inte tagit slut. För ni som aldrig varit däg så kan jag informera att ni kan få en skitsnygg 20-åring där rotfl.gif Vad ska man med honom till? Om jag svarar så skriver jag att jag inte behöver en son till. Kära nån. Har sorterat och har nu 4 st intressanta på G. Usch vad jobbigt, värre än att gå på rea sweatingbullets.gif Jag får se vad som händer. Kära nån, allt som händer där skulle jag kunna skriva en roman om. Kan käna en hacka och bli berömd. crazy.gif
Nej, jag vill ju bara ha en livspartner så boken får vänta om/tills jag tröttnar.
aanderss
vilka dejting sidor är egentligen bäst
vindspel
Jag var på meetic innan men den kan du hoppa över. Sen kan jag inte säga mer för då avslöjar jag var jag är. Inte för att du kommer att leta efter mig anders men jag vill ju inte ha folk som driver med mig ohmy.gif Det finns det kanske än då?? Du får väl PM:a mig så kan jag ge dig tips....
aanderss
jag var en gång på en sida för lantbrukare men de ända svaren jag fick var utlänska och började med hey sexy
Piccante
CITAT (aanderss @ 09-10-2007, 11:00) *

Odla.nu är aldrig fel tummenupp.gif

Förresten, glömsk som jag är giggle.gif tack för alla lyckönskningar vi har fått i denna tråden wub.gif
Fantastiskt att kärleken kan slå till när man minst anar. Jag åkte för att träffa en god vän och det slutade med ett förhållande!
Kajsa i Arvika
Grattis Grattis från HELA mitt hjärta... Flaxss... vännen.. stor kram till er båda.. smiley_small_hug.gif
Castea
rose.gif rose.gif Grattis Flaxss & Markus_H! rose.gif rose.gif
Eva-Helene
CITAT (aanderss @ 09-10-2007, 11:00) *

Finns det inga "lokala" kontaktsidor där nere? Här uppe finns "Norrlandskontakten" (tänkt för norrlänningar och dom som har anknytning till Norrland - det var där jag fick kontakt med min hjärtevän!) Ni från södra Sverige som kan tänka er att flytta uppåt kan ju alltid testa Nk flirting.gif !
aanderss
CITAT (Eva-Helene @ 11-10-2007, 09:33) *
Finns det inga "lokala" kontaktsidor där nere? Här uppe finns "Norrlandskontakten" (tänkt för norrlänningar och dom som har anknytning till Norrland - det var där jag fick kontakt med min hjärtevän!) Ni från södra Sverige som kan tänka er att flytta uppåt kan ju alltid testa Nk flirting.gif !

nä jag vet inte lokala i skåne thumbdown.gif
Pia L
Hejsan, jag gjorde en snabb sökning på norrlandskontakten och sökte där bara på Malmö, kvinnor 20-40 (visste inte det aktuella önskemålet) och fick 16 träffar.
Själv har jag fått många vänner redan där inne, en alldeles speciell också flirting.gif
Lycka till Eva-Helene med nya kärleken, min hittade jag uppöver närmare dig.
Azola
Va kul att ni hittat varandra!
Grattis Flaxss & Markus_H! rose.gif
ljusblo
smiley_small_hug.gif
Frågan är om någon av dom där sidorna är bra men det är ju en möjlighet i alla fall.
Prova E-kontakt...så kan ni leta upp lilla mig flirting.gif
vindspel
CITAT (ljusblo @ 12-10-2007, 13:10) *
smiley_small_hug.gif
Frågan är om någon av dom där sidorna är bra men det är ju en möjlighet i alla fall.
Prova E-kontakt...så kan ni leta upp lilla mig flirting.gif

Hoppas att detta inte var ditt album på nätet. Kära nån först blir man stirrandes med stora ögon och undrar va f-n sedan rotfl.gif . Alla de sorter i vår herres hage. Eftersom jag inte visar bilden på honom så gör det väl inget att jag visar detta.....

Jag menar inte att det var du ninja.gif
Tezzla
CITAT (Markus_H @ 10-10-2007, 19:41) *
Odla.nu är aldrig fel tummenupp.gif

Förresten, glömsk som jag är giggle.gif tack för alla lyckönskningar vi har fått i denna tråden wub.gif
Fantastiskt att kärleken kan slå till när man minst anar. Jag åkte för att träffa en god vän och det slutade med ett förhållande!

Jag trodde ni hade varit tillsammans länge blush.gif Men det är nytt alltså?
Betty

Oj, det här har jag missat helt och hållet! Är så sällan jag shy.gif in i singeltråden...
Jättestort grattis och lycka till ni båda! smiley_small_hug.gif
Gillan
Ja, det hade jag också missat! Stort Grattis Markus och Flaxss smiley_small_hug.gif rose.gif
Alexander-VG-zon3
tusen tack alla smiley_small_hug.gif

livet är helt underbart nu .
Kathy
CITAT (Castea @ 11-10-2007, 08:18) *
rose.gif rose.gif Grattis Flaxss & Markus_H! rose.gif rose.gif

Nämen....näää.....så går det när man inte läser singeltråden.

JÄTTEGRATTIS TILL ER BÅDA, MARKUS_H OCH FLAXSS!!!

wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Piccante
Men oj vad mycket lyckönskningar vi får thanks.gif Kul att så många delar vår glädje och önskar oss lycka till.
aanderss
har jag förstora krav när jag har följande krav

kön tjej
ålder mellan ca 23- 35
inte söka en kk
ej vara alkolist
vindspel
CITAT (aanderss @ 24-10-2007, 17:16) *
har jag förstora krav när jag har följande krav

kön tjej
ålder mellan ca 23- 35
inte söka en kk
ej vara alkolist

Klart att du inte har för stora krav. Hmm.... kanske du har för små krav. Hoppas det inte är det enda som står i den annons. Om det står alkolist så ta bort det för då tror de att du har problem med spriten.
aanderss
CITAT (vindspel @ 24-10-2007, 17:25) *
Klart att du inte har för stora krav. Hmm.... kanske du har för små krav. Hoppas det inte är det enda som står i den annons. Om det står alkolist så ta bort det för då tror de att du har problem med spriten.

nä så står de inte där
Wilmer
kram2.gif

Grattis Flaxss och Markus_H!! Vad härligt att träffas på ett sådant trevligt sätt som genom Odla - samma intressen och allt! Alltid rolig att höra att det finns kärlek runt en..

Wilma
aanderss
hur är de för er singlar. jag har inget nytt
aanderss
CITAT (aanderss @ 02-11-2007, 10:57) *
hur är de för er singlar. jag har inget nytt

hur är de i dag då
Alexander-VG-zon3
CITAT (aanderss @ 13-11-2007, 23:04) *
hur är de i dag då

inget nytt här heller ,, samma gamla gubbe än wub.gif
vindspel
Hur har ni singlar det???????

aanderss
bra men är singel ennu . själv då
vindspel
red
vindspel
Hur går det för ljusblo och tobb??
Hur går det för dig Eva-Helena???
Tobb
Letar fortfarande. blomma.gif
aanderss
jag med
vindspel
Är inte med på ngn kontaktsida längre......
Pia L
Jag måste bara ha haft en enorm tur, jag har inte haft några problem med att hitta någon ny, det största problemet är att sålla bland alla trevliga dejter man har haft.
Åldersvariationerna är stora, men för att ha en date med så har jag hållt mig till 39-50, yngre känns för omoget och äldre känns för gubbigt (visst finns det undantag åt båda håll) som kvinna så får man erbjudande från närapå "barn" killar runt 20 som vill ha mogna kvinnor, det är inget för mig, jag känner mig alldeles för gammal ändå.
Den som stal mitt hjärta redan innan skilsmässan var klar blir nog den vinnande mannen i mitt liv, hittad på en kontaktsida som jag anser vara mycket seriös.
Jag ska åka uppöver nu till min hjärtevän så jag önskar alla en trevlig helg / 1:a advent och ett stort lycka till i sökandet för alla singlar
Eva-Helene
Jo tack, vindspel! Kärleken lever och frodas wub.gif växer dag för dag! Tänk att jag hittat en rejäl karl! En sån tur jag har! Jag går i flyttar-tankar.......lite långt mellan oss (32 mil) blink.gif
vindspel
CITAT (Eva-Helene @ 29-11-2007, 12:42) *
Jo tack, vindspel! Kärleken lever och frodas wub.gif växer dag för dag! Tänk att jag hittat en rejäl karl! En sån tur jag har! Jag går i flyttar-tankar.......lite långt mellan oss (32 mil) blink.gif

Så glad jag blir för din skull kompiskram.gif Kan inte vara dumt att flytta.....du kan ju prova med att behålla din lägenhet och flytta ändå så blir det inte så jobbigt till en början med. Stort grattis
aanderss
CITAT (Eva-Helene @ 29-11-2007, 12:42) *

grattis
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon