Jag gillar det nya forumet, mycket är ju en vanesak, man känner sig lite vilsen i början.
Efter att ha använt det nya forumet några dagar har jag några små synpunkter.
Jag vill gärna ha navigering ( "Trädgårdsforumet>Forumteknink>Support") även längst ner på sidan. Visst går det fort att trycka upp sig med en pil, men ändå...
Jag saknar (eller är jag blind?) möjligheten att markera en avdelning som läst. Man kan markera hela forumet som läst har jag sett, men förut använde jag alltid detta när jag läst de inlägg som intresserade mig i en avdelning.
Sen är jag inte så förtjust i att man "lämnar spår" efter sig så fort man öppnat någons profil. Inte heller är jag intresserad av att se vilka som öppnat min, vill de mig något så skickar de väl ett PM eller skriver i gästboken. Jag har tittat på flera profiler nu i början av nyfikenhet på vad som var nytt och inser att många nog undrar vem jag är : ) Märker nu att jag drar mig för att titta på någons profil pga av detta.
En vanlig adressbok (som bara jag har tillgång till) verkar inte heller finnas nu, eller har jag fel? Mina vänner-listan kan man inte göra "privat" eller?
Kanske skulle jag vilja välja mer vad som är privat eller vad som kan visas av den information som finns i profilen.