Blomstertanten
http://www.odla.nu/forums/index.php?showuser=2004
Inte för att jag lider av nån sorts ålderskomplex tongue.gif , men upptäckte i profilen att det står att jag är 45 år gammal , o jag kunde inte komma på hur jag skulle ändra det.
Tittade sen på andras profiler och upptäckte att det står likadant !
Räcker det inte med att åldern står ? Tänker på andra stackare som har ålderskomplex , de kan ju deppa ihop totalt om det står gammal sleep.gif
Muguet
biggrin.gif Ha ha.... vi får väl be Ingemar ändra det till UNG istället yahoo.gif
Ingemar
CITAT (Muguet @ 01-03-2007, 13:01) *
biggrin.gif Ha ha.... vi får väl be Ingemar ändra det till UNG istället yahoo.gif

Tror jag ändrar det så det står Ung fram tills man fyllt 46 efter 46 kan det stå Gammal. Sen i början på april ändrar jag gränsen till 47 och sen fortsätter jag så varje år g.gif
Blomstertanten
CITAT (Ingemar @ 01-03-2007, 13:15) *
Tror jag ändrar det så det står Ung fram tills man fyllt 46 efter 46 kan det stå Gammal. Sen i början på april ändrar jag gränsen till 47 och sen fortsätter jag så varje år g.gif

STRÅLANDE IDÈ ! Men flytta gärna gränsen redan den första februari sleep.gif

biggrin.gif laugh.gif w00t.gif
Muguet
Äsch....Äsch....Äsch... då kommer du ju aldrig att komma i fatt mig, så att det står ung på mig ! laugh.gif
Men va sjutton åldern är bara en siffra på pappret !
Man är inte äldre än man gör sig. thumbsup.gif
Hannele
CITAT (Ingemar @ 01-03-2007, 14:15) *

Vad är det för åldersgräns?? Ingemar ska jag presentera för min mamma.
rtfm.gif
Berith
Det är bra Hannele, bussa mamma på honom du! giggle.gif kompiskram.gif
kerstin z5-6
crazy.gif rtfm.gif min mamma med
lena:-)
Jag tycker det skall stå Ung. efter man fyllt 47 år.
Ungefär 48 år...typ
eller ungefär 49 -fear-.gif år ...vem bryr sig? crazy.gif
Eva St
rtfm.gif nono.gif
Här kommer min mamma också så det såååå nono.gif
Gillan
confused.gif confused.gif , och vem bryr sig om ålder.......................... giggle.gif
Berith
Fast om vi ska vara riktigt ärliga whist.gif så står ju inte ordet gammal med längre, det är borta sen jättelänge. kompiskram.gif
Gillan
CITAT (Berith @ 28-03-2007, 06:32) *
Fast om vi ska vara riktigt ärliga whist.gif så står ju inte ordet gammal med längre, det är borta sen jättelänge. kompiskram.gif

Och det säger du först nu coolgleam.gif smiley_small_hug.gif , du har ju haft låååååång tid på dig giggle.gif kompiskram.gif
Berith
Ja ja, jag lovar att skärpa mej. naughty.gif
Ingemar
Jag kan lägga dit det igen om ni vill smile.gif eller kanske JÄTTEGAMMAL efter 46...?
Gillan
smiley_small_hug.gif , så skulle man kunna se det om man vore i den åldern whist.gif , men i min ålder, så känns det fantastiskt att få kalla sig ung crazy.gif ...................så, glöm det Ingemar !!!

Vem sjutton är gammal här dunno.gif .....................Ingen! giggle.gif
Berith
CITAT (Ingemar @ 28-03-2007, 07:28) *
Jag kan lägga dit det igen om ni vill smile.gif eller kanske JÄTTEGAMMAL efter 46...?

Jättegulligt hörrududu. tummenupp.gif

Jädrars pojkspoling! crazy.gif
Betty
CITAT (Ingemar @ 28-03-2007, 07:28) *

CITAT (Berith @ 28-03-2007, 07:54) *
Jättegulligt hörrududu. tummenupp.gif

Jädrars pojkspoling! crazy.gif

a0a.gif
Floppy
CITAT (Ingemar @ 28-03-2007, 05:28) *

Hysteriskt kul... rotfl.gif .... flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon