Full version: Var bor ni?
Elisabeth P
Många av oss har ju redan med detta i signaturen eller så, men långt ifrån alla så var kommer ni ifrån?
Tycker ofta man hör flera som kommer uppfrån landet men även en hel del skåningar. Finns det någon mer som bor i mina trakter?
Alltid kul att veta fram för allt när det gäller växtmarknader och dylikt.
stina
Jag bor i Sundbyberg (Stockholm alltså)
Piccante
Jag bor ca 25 km från Borås, det får väl räknas som nära smile.gif
LadyG
Också Stockholm smile.gif
Malvia
40 mil ifrån, men var 3 dagar i Borås förra veckan.
Utställning i Åhaga, bodde inne i stan.
Haftig staty i vattnet, förresten! smile.gif
Fenja
Mellan Borås och Ulricehamn bor jag biggrin.gif
Jejja
Jag bor i Luleå egentligen, men pga studier på högskolan i Borås så åker jag hit några gånger per termin. (Jag är i Borås just nu... Åker hem imorgon...)
Nästa gång jag kommer hit blir i maj.

Mina klasskamrater som jag bor ihop med tyckte att jag var galen när jag dök på näsan i rabatten igårmorse, på väg till skolan, och skrek av förtjusning över krokusknoppar och blommande snödroppar... Hemma har vi ju så mycket snö fortfarande så där får jag vänta länge än på både krokus och snödroppar... wub.gif
aanderss
Västra skåne zon 1
stennie
Allra längst ner i söder, bor jag. yahoo.gif
ninnisky
På Hisingen i Göteborg där bor jag. wub.gif
Merlin
Norr om Stockholm bor jag...
kira
jag bor i Vasa Finland ca samma höjd som Umeå,,,,,,,,
fruberglund
Jkpg, inte så långt ifrån. I vår kommer jag åt ditt håll, ska till Rångedala och handla träd och växter yahoo.gif
anne-li i olofstorp
Olofstorp mellan Göteborg och Gråbo, Lerum
inte såååå långt från Borås
Elisabeth P
Trevligt att se att olika delar av vårt avlånga land är odlaiter biggrin.gif och en och anna även i från mina trakter.
Jag bor mellan Borås och Göteborg.
Pia L
Mellan Timrå och Sundsvall
Betty
CITAT (Jejja @ 01-03-2007, 16:45) *
Jag bor i Luleå egentligen, men pga studier på högskolan i Borås så åker jag hit några gånger per termin. (Jag är i Borås just nu... Åker hem imorgon...)
Nästa gång jag kommer hit blir i maj.

Mina klasskamrater som jag bor ihop med tyckte att jag var galen när jag dök på näsan i rabatten igårmorse, på väg till skolan, och skrek av förtjusning över krokusknoppar och blommande snödroppar... Hemma har vi ju så mycket snö fortfarande så där får jag vänta länge än på både krokus och snödroppar... wub.gif

Så avis jag blev nu då... snödroppar och krokusar... ohmy.gif Ja såna lär vi få vänta på ett par månader till här uppe i Luleå... happy.gif
Kajsa i Arvika
Jag bor i Arvika i västra Värmland.. shy.gif
Sylvia
CITAT (ninnisky @ 01-03-2007, 17:09) *
På Hisingen i Göteborg där bor jag. wub.gif

Liksom jag... wub.gif
Gillan
Och nu står det i min signatur vart jag håller hus biggrin.gif

blev sugen på det redan härom dagen då jag såg hur Betty skrev i vädertråden shy.gif
Whiskuchi
Marks Kommun yes.gif
Lars-Olof Arvids
Jag bor mellan Stenungsund och Ljungskile i Bohuslän och brukar delta i diverse växtmarknader mellan Uddevalla och Göteborg.

Olle
caprifol
Bor i Sthlm - eller ca 2 mil söder om.
caprifol
Helen i Skåne
I Helsingborg i Skåne och här blommar snödropparna för fullt och andra lökväxter är på väg upp i rabatterna yahoo.gif
Piccante
CITAT (Whiskuchi @ 02-03-2007, 08:37) *
Marks Kommun yes.gif

Trevligt ställe att på du tummenupp.gif
Bitta98
En bit utanför Vänersborg
Bettis
Jag bor i Partille thumbsup.gif ligger väldigt nära Göteborg.
Monica M zon 4
Jag bor också i Marks kommun! 2 mil söder om Borås. bravo.gif
Floppy
Jag bor i Glada Hudik wub.gif ... 8 mil söder om Sundsvall... ca 30 mil norr om Stockholm
Björken
Och jag bor i Glasriket mellan Växjö och Kalmar och krokusen blommar nu när snön sakta smälter bort igen.
Airamya
Och här är ytterligare en i Mark smile.gif Bor bara några kilometer från Monica M zon 4 faktiskt smile.gif
niklaswik
Väldigt vad många västkustingar det är här!

Själv bor jag i Söderhamn, ca 6 mil söder om tidigare nämnda Hudiksvall och 8 mil norr om Gävle.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon