Full version: "Gamla" Adress boken
Lady Hamilton
Jag har tidigare skrivit o frågat vart den "gamla" adress boken tagit vägen Och den finns nu under "Blockera vänner" och allt som jag skrivit finns kvar men.........jag kan inte skriva in något nytt utan bara radera. no.gif Jag skulle föredra att istället för "Blockera vänner" skulle det där finnas typ en adress bok som fanns i det gamla forumet där man kunde skriva in en text efter "namnet" men det kan få finnas kvar alternativet "blocker". Och jag vill gärna att man kunde få skriva ÄNNU MERA text. Ingemar eller Göran ni får gärna gå in o kolla på "mitt" så kanske ni förstår vad jag menar. Sedan undrar jag om det inte är flera än jag som använt sig av "adressboken" som ett anteckningsblock. I så fall kan ni också skriva här o berätta
Lady Hamilton
"Puttar upp" denna tråd Är det bara jag som önskar denna funktion kvar? unsure.gif Jag vet ju i allafall EN till som använder "gamla" adressboken på samma sätt som jag.......
Ingemar
CITAT (Lady Hamilton @ 02-03-2007, 11:26) *
"Puttar upp" denna tråd Är det bara jag som önskar denna funktion kvar? unsure.gif Jag vet ju i allafall EN till som använder "gamla" adressboken på samma sätt som jag.......

Vi arbetar med att förändra den lösningen men vi måste prioritera att fixa buggar som hindrar medlemmar från att skriva och läsa i forumet. Så fort vi är färdiga med det så tar vi itu med övriga grejor.
Lady Hamilton
Tack Ingemar blush.gif Men samtidigt så kan jag ju inte KRÄVA att ni skall ändra en viss "funktion" bara för att jag vill..........där av att jag frågar de andra här på forumet
anna_rispan
jag föredrar också att min adresslista är privat.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon