|
Full version: "Forumpoliser"
KarinWikman
02-03-2007, 15:45
Alla forum har dem! De finns här med har jag märkt. Ni verkar vara dock vara tålmodiga här, det tycker jag verkligen Dessutom är det många vänliga och mycket hyggliga själar här inne och de överväger tungt det negativa som ibland dyker upp. Måste säga ett stort grattis till detta fina forum och det är ju medlemmarna som GÖR forumet
Inte är dom som många, men dom finns. Dom där äckligt präktiga, självgoda forumpoliserna som alltid vet hur allt skall vara. Men dom flesta här är trevliga och intelligenta. Gita
Ophelia
02-03-2007, 16:59
Fast jag tror ibland att det kan vara menat i all välmening och kanske inte alltid menat som en "forumpolisiär" sak (kanske själv uppträtt som en "polis") Är oxå glad över att få träffa en hel hög av glada, kunniga och roliga foruminster. Det är kul med chatten för jag upplever att bilden av er andra forumister på något sätt fördjupas när man chattar. Tack och lov för forumet, där man kan få råd och tips samt få "prata" med växt- natur och djurälskare
KarinWikman
02-03-2007, 18:43
CITAT (Gita @ 02-03-2007, 16:17)  Inte är dom som många, men dom finns. Dom där äckligt präktiga, självgoda forumpoliserna som alltid vet hur allt skall vara. Men dom flesta här är trevliga och intelligenta. Gita Absolut! Det tycker jag med, både när det gäller alla trevlig och kloka medlemmar och att det är tråkigt att ibland se det där "näpsandet" och "tillrättavisandet" samt när det ältas i det oändliga över petitesser. CITAT (Ophelia @ 02-03-2007, 16:59)  Fast jag tror ibland att det kan vara menat i all välmening och kanske inte alltid menat som en "forumpolisiär" sak (kanske själv uppträtt som en "polis") Är oxå glad över att få träffa en hel hög av glada, kunniga och roliga foruminster. Det är kul med chatten för jag upplever att bilden av er andra forumister på något sätt fördjupas när man chattar. Tack och lov för forumet, där man kan få råd och tips samt få "prata" med växt- natur och djurälskare  Jag har inte provat på chatten ännu, men det kanske kommer, låter trevligt och visst lär man känna varandra bättre så där direkt som det ju blir på en chatt.
CITAT (KarinWikman @ 02-03-2007, 18:43)  Absolut! Det tycker jag med, både när det gäller alla trevlig och kloka medlemmar och att det är tråkigt att ibland se det där "näpsandet" och "tillrättavisandet" samt när det ältas i det oändliga över petitesser. Jag har inte provat på chatten ännu, men det kanske kommer, låter trevligt och visst lär man känna varandra bättre så där direkt som det ju blir på en chatt.  De har kanske inget annat vettigare för sig och kanske de växer som människor av att tillrätvisa andra människor;vad vet jag!?
CITAT (Gita @ 02-03-2007, 16:17)  Inte är dom som många, men dom finns. Dom där äckligt präktiga, självgoda forumpoliserna som alltid vet hur allt skall vara. Men dom flesta här är trevliga och intelligenta. Gita Undrar vilken kategori du tillhör?
Sailor Pluto
02-03-2007, 20:43
Jag tycker att forumpoliser är ganska trökiga, så därför är jag glad att det finns så många andra trevliga människor på detta forum  . Det tar liksom ut de värsta gnatet som kan förekomma. Hoppas att det fortsätter så!
Men vad föranledde att starta den här tråden nu?  Det är väl jättemysig stämning på forumet nu?
KarinWikman
02-03-2007, 21:51
CITAT (faith @ 02-03-2007, 21:25)  Men vad föranledde att starta den här tråden nu?  Det är väl jättemysig stämning på forumet nu?  Ingen anledning alls  jag lovar! det var bara en tanke som kom upp när jag surfade runt på några forum och blev full i skratt när jag såg en del pekpinnar och kom sedan att tänka på att jag även sett några sådana här med. För övrigt håller jag med om att det är trevlig stämning och ett mysigt forum:)
Det finns alltid folk som kommer med pekpinnar, det behöver ju inte vara illa menad ganska ofta kan det bli missförstånd så här på nätet. Griniga sura människor behöver man ju inte prata med om man inte är på det humöret själv just då och vill "fightas" lite  Nästan alla här på odla är ju trevligt folk, jag har under den tid jag har varit med inte mött så många pekpinne-gummor och gubbar utan mycket kunnigt trädgårdsfolk som ger oss mindre vetande kanonbra råd och tips
Gossen Ruda
02-03-2007, 22:06
Det värsta hotet mot forumvärlden är dock alla anarkistiska lagbrytare som inbillar sig att internet är till för att ställa till med bråk. Därför måste lagens långa arm ständigt vara vaken och beredd att ingripa. Fantomen, Tarzan, Stålhanden, Modesty Blaise och Willie Garvin, Agent X9 m.fl. och även undertecknad är alltid lika alerta. Konstapel Batong (Hoppas humorn fortfarande är gångbar på Odla.  Nu skall Rudan simma in i vassen och sova. God natt.)
KarinWikman
02-03-2007, 22:09
CITAT (Gossen Ruda @ 02-03-2007, 22:06)  Det värsta hotet mot forumvärlden är dock alla anarkistiska lagbrytare som inbillar sig att internet är till för att ställa till med bråk. Därför måste lagens långa arm ständigt vara vaken och beredd att ingripa. Fantomen, Tarzan, Stålhanden, Modesty Blaise och Willie Garvin, Agent X9 m.fl. och även undertecknad är alltid lika alerta. Konstapel Batong (Hoppas humorn fortfarande är gångbar på Odla.  Nu skall Rudan simma in i vassen och sova. God natt.) God natt Konstapel Batong!
CITAT (Gossen Ruda @ 02-03-2007, 22:06)  Det värsta hotet mot forumvärlden är dock alla anarkistiska lagbrytare som inbillar sig att internet är till för att ställa till med bråk. Därför måste lagens långa arm ständigt vara vaken och beredd att ingripa. Fantomen, Tarzan, Stålhanden, Modesty Blaise och Willie Garvin, Agent X9 m.fl. och även undertecknad är alltid lika alerta. Konstapel Batong (Hoppas humorn fortfarande är gångbar på Odla.  Nu skall Rudan simma in i vassen och sova. God natt.)  Den dan humorn inte längre är gångbar så kan dom lägga ner hela sk*ten! Natti, natti!
håller med där när humorn är avlivad av forumpoliserna är det dags att lämna för gott hoppas det aldrig blir aktuellt
ninnisky
03-03-2007, 16:57
när humorn är avlivad av forumpoliserna är det dags att lämna för gott hoppas det aldrig blir aktuellt  [/quote] det får bara inte bli så
CITAT (Ralf @ 02-03-2007, 20:34)  Undrar vilken kategori du tillhör? Till vilken kategori Du hör behöver man nog inte undra över, däremot undrar jag över vart Du vill komma med Din ganska onödiga kommentar. GitA
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|