Betty
Under skrivrutan kan man ju välja filer från sin hårddisk för att infoga i inlägget. Men jag saknar möjligheten att sätta in bilder från mitt album här på Odla - utan att först behöva öppna albumet i ett eget fönster.
Betty
CITAT (Betty @ 02-03-2007, 16:06) *
Under skrivrutan kan man ju välja filer från sin hårddisk för att infoga i inlägget. Men jag saknar möjligheten att sätta in bilder från mitt album här på Odla - utan att först behöva öppna albumet i ett eget fönster.

Om jag öppnat en skrivruta och kommer på att jag vill ha med en bild i inlägget så måste jag idag först gå in på min profil, klicka på mitt album, minimera albumet, backsteppa ur min profil tillbaka till skrivrutan - och sedan är det ok att lägga in bilder ur albumet.
Känns som onödigt många moment... Går det inte att göra det enklare, som att ha en kameraikon i den där gröna listen där kontrollpanelen, nya inlägg, snabbmeny, vänner och nya meddelanden finns?
Ingemar
Det kommer så småningom, jag arbetar med albumfunktionen nu.
Betty
CITAT (Ingemar @ 07-03-2007, 11:12) *

Tack! kiss.gif
Betty
CITAT (Ingemar @ 07-03-2007, 11:12) *

Tack för att du fixade det så bra! bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon