anna_rispan
Jag upplever det som att knapparna för att tråden fortsätter på flera sidor inte hänger ihop med tråden på samma sätt som förut.

Är det något som några fler har märkt? Eller är det bara jag som är slarvig o ovan?? unsure.gif
Fialotta
CITAT (anna_rispan @ 02-03-2007, 16:13) *
Jag upplever det som att knapparna för att tråden fortsätter på flera sidor inte hänger ihop med tråden på samma sätt som förut.

Är det något som några fler har märkt? Eller är det bara jag som är slarvig o ovan?? unsure.gif

Lite lätt o missa så här i början...håller med dig...blir säkert en vana snart rolleyes.gif
faith
CITAT (anna_rispan @ 02-03-2007, 16:13) *
Är det något som några fler har märkt?

Jag tycker likadant.
Ingemar
Ni har kanske inte märkt det men det låg reklam mellan inläggen och knapparna till nästa sida tidigare, jag ändrade det för ett par timmar sedan och flyttade ner reklamen ett steg devil.gif så nu ligger knapparna till nästa sida precis under inläggen. Jag höll på att bli vansning varje gång jag missade knapparna. crazy.gif
Fialotta
CITAT (Ingemar @ 02-03-2007, 18:58) *
Ni har kanske inte märkt det men det låg reklam mellan inläggen och knapparna till nästa sida tidigare, jag ändrade det för ett par timmar sedan och flyttade ner reklamen ett steg devil.gif så nu ligger knapparna till nästa sida precis under inläggen. Jag höll på att bli vansning varje gång jag missade knapparna. crazy.gif

Lugn o fin....alltid barnsjukdomar i början...skickar över lite tålamod flirting.gif
faith
CITAT (Ingemar @ 02-03-2007, 18:58) *

När jag tittar så ligger reklamen fortfarande mellan inläggen och knapparna. unsure.gif Kanske dröjer det innan ändringen syns?
Irene_L
Har jag standarformatet så ligger reklamen längst ner men byter jag till format 1024- 768 kommer reklamen mellan unsure.gif
faith
CITAT (Irene_L @ 02-03-2007, 19:44) *
Har jag standarformatet så ligger reklamen längst ner men byter jag till format 1024- 768 kommer reklamen mellan unsure.gif

Ah, det förklarar saken. Jag har valt 1024*768 eftersom jag har en widescreen 19"-skärm.
Ingemar fixar nog detta efter sin välförtjänta helgvila. smile.gif
Irene_L
Det gör han säkert smile.gif
Ingemar
CITAT (Irene_L @ 02-03-2007, 19:44) *

Kunde väl tänka mig att jag missade nåt no.gif men jag ville ha ut funktionen för att välja formatet innan helgen och då kan det bli så blush.gif jag fixar det på måndag.
Irene_L
Det blir så bra så yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon