Jag odlade de häromåret grön chili, min mormor fick några.
o har du odlat böner sa hon och så tog hon en o smakade. Rätt kul reaktion blev de sedan.
kan säga att de kryddor min mormor har i sitt kök bara är salt och peppar
silos
02-03-2007, 18:47
CITAT (aanderss @ 02-03-2007, 18:38)
Jag odlade de häromåret grön chili, min mormor fick några.
o har du odlat böner sa hon och så tog hon en o smakade. Rätt kul reaktion blev de sedan.
kan säga att de kryddor min mormor har i sitt kök bara är salt och peppar
uj uj;stackars din mormor!
Alba
02-03-2007, 19:05
Ja inte är det lätt med alla nymodigheter
ingrid fuxwall
02-03-2007, 19:49
CITAT (Alba @ 02-03-2007, 19:05)
Ja inte är det lätt med alla nymodigheter
Det är inte lätt att bli gammal
LadyG
03-03-2007, 11:15
Jag känner betydligt yngre människor än mormödrar som skulle kunna göra exakt samma misstag, det behöver inte betyda att en person är gammal för att de har svårt att hänga med i svängarna
Har man bekanta och vänner som är fullständigt ointresserade av växter och som inte ser skillnad på en plastväxt och en riktigt så...
aanderss
03-03-2007, 13:28
CITAT (LadyG @ 03-03-2007, 11:15)
Jag känner betydligt yngre människor än mormödrar som skulle kunna göra exakt samma misstag, det behöver inte betyda att en person är gammal för att de har svårt att hänga med i svängarna
Har man bekanta och vänner som är fullständigt ointresserade av växter och som inte ser skillnad på en plastväxt och en riktigt så...
kan tillägga att min morfar varit trädgårdsmästare i snart 65 år. men de är bara "vanliga" saker de odlar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.