Full version: Min egen sida
Kajsa
Varför ska mina sista inlägg och bilder synas där ?
Och mina " vänner " fast jag varit med många år på Odla vet jag inte riktigt vilka mina vänner är, känner alla för ytligt för det.
Det skulle jag inte våga skriva i och det rör väl bara mig tycker jag nog.
Däremot är det kul att man kan se vem som kikat i mitt album.

Annars alla gubbar är härliga och allt det nya får man träna på, formen är helt okey.
Det bästa är nya avd. Rosor.
Ingemar
CITAT (Kajsa @ 02-03-2007, 22:21) *
Varför ska mina sista inlägg och bilder synas där ?
Och mina " vänner " fast jag varit med många år på Odla vet jag inte riktigt vilka mina vänner är, känner alla för ytligt för det.
Det skulle jag inte våga skriva i och det rör väl bara mig tycker jag nog.
Däremot är det kul att man kan se vem som kikat i mitt album.

Vi ska ta och göra förändringar där så fort vi fixat alla buggarna.
Yin o Yang
Är inne i nya forumet för första gången sedan det startade om. Varför står det på min kontrollpanel att jag måste ändra e-postadress? och varför går det inte att göra det när jag försöker? Samma felmeddelande hela tiden om att samma adress måste skrivas i båda rutorna!
Ingemar
CITAT (Yin o Yang @ 03-03-2007, 12:03) *
Är inne i nya forumet för första gången sedan det startade om. Varför står det på min kontrollpanel att jag måste ändra e-postadress? och varför går det inte att göra det när jag försöker? Samma felmeddelande hela tiden om att samma adress måste skrivas i båda rutorna!

Det beror på att du hade två olika konton tillhörande den adressen och då lades det till några siffror framför den ena för nu tillåter vi bara ett konto per adress. Att det blev på det konto du använder var ju oturligt men jag har fixat det nu.
Yin o Yang
Man bugar och tackar thumbsup.gif . Inte för att Jag som är helt och hållet icke-nörd begriper vad Du gjort, men fungerar gör det confused.gif Kul med nya smilies så lättillgängliga thanks.gif
Blomstertanten
Förstår inte riktigt det där med innehåll i profilen.
Om jag går in på min profil så visas 2 av de nyaste trådarna jag "skapat" OCH en gammal från december 2004.
De nyaste kan jag förstå, men varför den gamla ? I o för sej kul att läsa den, för jag hade alldeles glömt bort den. Men där emellan har jag ju gjort massor av trådar giggle.gif
Kan nån förklara ? g.gif
Ingemar
CITAT (Blomstertanten @ 05-03-2007, 09:34) *
Förstår inte riktigt det där med innehåll i profilen.
Om jag går in på min profil så visas 2 av de nyaste trådarna jag "skapat" OCH en gammal från december 2004.
De nyaste kan jag förstå, men varför den gamla ? I o för sej kul att läsa den, för jag hade alldeles glömt bort den. Men där emellan har jag ju gjort massor av trådar giggle.gif
Kan nån förklara ? g.gif

Det beror på uppgraderingen, efterhand som du startar nya trådar kommer det att rätta till sig, de två rätta som visas är sådana som kommit till efter vi uppgraderade så startar du några trådar till så kommer den gamla att trilla bort.
Blomstertanten
CITAT (Ingemar @ 05-03-2007, 09:44) *
Det beror på uppgraderingen, efterhand som du startar nya trådar kommer det att rätta till sig, de två rätta som visas är sådana som kommit till efter vi uppgraderade så startar du några trådar till så kommer den gamla att trilla bort.

Så då är det bara att sätta igång o starta nya trådar då om man vill ha bort den gamla biggrin.gif
Blev bara lite fundersam för den gamla fanns inte med från början, inte såg jag den i alla fall happy.gif Men jag kanske behöver nya glasögon laugh.gif
Blomstertanten
CITAT (Ingemar @ 05-03-2007, 09:44) *

Jaha ! confused.gif det enda som hände när jag startade en ny tråd var att det kom ett till gammalt inlägg och det nya !!! flirting.gif
Verkar gå bra det här ! laugh.gif
kompiskram.gif
Ingemar
CITAT (Blomstertanten @ 05-03-2007, 17:42) *
Jaha ! confused.gif det enda som hände när jag startade en ny tråd var att det kom ett till gammalt inlägg och det nya !!! flirting.gif
Verkar gå bra det här ! laugh.gif
kompiskram.gif

Men du är på rätt väg, när du startat ett par till så åker det gamla thumbsup.gif

Hoppas jag verkligen i alla fall blushing.gif
Blomstertanten
Spänningen är ooooolidlig !!!
Ska det funka eller inte ? g.gif

rolleyes.gif giggle.gif biggrin.gif laugh.gif

Nu kom jag på att jag kanske skulle titta hur det såg ut efter att jag gjort en ny tråd . blushing.gif

Och tänk, nu försvann en av dom gamla trådarna ! tummenupp.gif

bravo.gif Grattis Ingemar, jag tror det funkar !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon