faith
Jag tycker det är svårt att se skillnad på den här och den här när jag öppnar ett forum. Nu när jag ser dem så här så ser de väldigt olika ut, men när de ligger i en lång rad så är det svårt att få en överblick. Särskilt när såna här dyker upp däremellan. Skulle det gå att göra t ex med en färgskiftning i för att man lättare ska se den?

Eller är det bara jag som har det här problemet kanske? shy.gif
Ingemar
CITAT (faith @ 03-03-2007, 01:08) *
Jag tycker det är svårt att se skillnad på den här och den här när jag öppnar ett forum. Nu när jag ser dem så här så ser de väldigt olika ut, men när de ligger i en lång rad så är det svårt att få en överblick. Särskilt när såna här dyker upp däremellan. Skulle det gå att göra t ex med en färgskiftning i för att man lättare ska se den?

Eller är det bara jag som har det här problemet kanske? shy.gif

Jag sätter upp det på listan så ska jag kolla på det när jag är färdig med dom stora grejorna.
faith
CITAT (Ingemar @ 03-03-2007, 08:12) *
Jag sätter upp det på listan så ska jag kolla på det när jag är färdig med dom stora grejorna.

Ja, dom stora grejorna kommer självklart först. yes.gif
Och kanske är det också en vanesak. Så innan du lägger ner någon tid på det här så kan du ju bumpa den här tråden och stämma av om det fortfarande upplevs som något som måste åtgärdas. Ingen annan har ju kommenterat så kanske är jag ensam om att uppleva det som svårläst.
Floppy
Håller med dig Faith om att det kan vara svårt att se skillnaden ibland...men jag tänkte att det kanske är en vanesak så därför har inte jag komenterat detta... men jag ville bara tala om att du inte är ensam... smile.gif
Men precis som du skrev här tidigare så kan ju Ingmar Göran stämma av senare om det nu är så att det bara är en vanesak...
Berith
Tycker också det är svårare att se nu. Kuverten var väldigt bra... whistling.gif
Gillan
Håller också med om att det är lite väl svag avskiljning. Men självklart finns det viktigare saker på prioriteringslistan tummenupp.gif
Elisabeth P
Här är en till som håller med yes.gif ,men ta det efterhand. Förstår att det fortfarande finns mycket som är viktigare
Betty
Nickar instämmande... yes.gif Det var lättare att se med kuverten...
Men känn ingen press... ta det sen... whistling.gif
Sailor Pluto
Håller med er andra om att det är lite svårt att se smile.gif . Ta den tid som behövs till större saker, ingen brådska!
Ewa L
Håller med samtliga föregående; det är klart svårare. Men prioriteringen är som sagt inte hyper.
pejori
instämmer jag med och även större skillnad på färgen i omröstningarna tummenupp.gif
men som sagt...större saker först...tålamod är dygdens lön cool.gif
malin72
nu känner jag mig jätte dum shy.gif men jag har inte fattat ännu vad som är vad....hur ser jag att tex någon skrivit i en tråd sen jag läste den sist huh.gif jag hajjar inte riktigt vad skillnaden är..... blush.gif

ni vet dom blev ju mörka frrut då såg man att det var nytt skrivet men nu då unsure.gif

bara så att jag vet blushing.gif
anna_rispan
det är streck på pappret som är till vänster omm inläggsrubriken.
malin72
CITAT (anna_rispan @ 06-03-2007, 11:35) *
det är streck på pappret som är till vänster omm inläggsrubriken.

men duh.gif dumt av mig den är blank när jag läst shy.gif blush.gif tack.......tydligen så mycket annat nytt så jag hängde inte ens med där whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon