Full version: "Hitta hem"
faith
På måndag den 5 mars kl 19:30 börjar programmet "Hitta hem" i TV4. Läs mer här.
Whiskuchi
Jag kommer sitta bänkad thumbsup.gif
silos
Den kommer jag att vilja kolla!
Merlin
Jag sitter bänkad framför tvn jag med wub.gif
Inga från Närke
GLÖM INTE!!!!!!!!!!!
Whiskuchi
Såg det. Och jag är illamående över hur jävlig människan kan vara. Stackars stackars hundar!! sad.gif
(och så blev jag lite kär i katten Pelle - vad cool han var hela tiden, även när det lallade runt en sprallig valp överallt) wub.gif
Sailor Pluto
Jag vågade inte titta, för jag blir så ledsen över att folk inte fattar att djur är levande varelser och behandlar dem därefter sad.gif .
faith
Visst mådde jag dåligt av att se hur en del missköter sina djur, som yorkshire-terrierna. Men samtidigt blev jag glad över att se så många människor som bryr sig om djuren och jobbar för att ge djuren bra liv. Djuren var så fina, jag ville krama om dom allihopa. wub.gif
herkules
katten pelle var så cool! yes.gif visst är det sorgligt att se hur en del människor behandlar sina djur men ändå så blev jag glad över programmet - hundstallet hade 3000 intresseansökningar gällande de små yorkshireterrierna/strävhåriga taxarna, alla de som överlevde kom till bra hem! smile.gif jag tänker att det måste snurrat till ordentligt i skallen på tanten ute på värmdö.. och såg ni killen som skulle välja valp - han sa "den här luktar så gott". mmm, hoppas det går bra för dem! wub.gif
ingrid fuxwall
CITAT (herkules @ 05-03-2007, 21:37) *
katten pelle var så cool! yes.gif visst är det sorgligt att se hur en del människor behandlar sina djur men ändå så blev jag glad över programmet - hundstallet hade 3000 intresseansökningar gällande de små yorkshireterrierna/strävhåriga taxarna, alla de som överlevde kom till bra hem! smile.gif jag tänker att det måste snurrat till ordentligt i skallen på tanten ute på värmdö.. och såg ni killen som skulle välja valp - han sa "den här luktar så gott". mmm, hoppas det går bra för dem! wub.gif

Just det såg jag - vad var det för ras/raser i valpen?

ingrid
Kathy
CITAT (ingrid fuxwall @ 05-03-2007, 22:08) *
Just det såg jag - vad var det för ras/raser i valpen?

ingrid

Yorkshireterrier.

edit: läste lite för fort, trodde du frågade om hundrasen på de hundar som kom från Värmdö.
Farmor
wub.gif I min släkt finns en av valparna från Värmdö och jag kan skriva under på att hon har fått det bra. Hon är en liten charmig fröken som får massor av kärlek och också ger massor av kärlek tillbaka. wub.gif
Kathy
CITAT (Farmor @ 05-03-2007, 22:45) *
wub.gif I min släkt finns en av valparna från Värmdö och jag kan skriva under på att hon har fått det bra. Hon är en liten charmig fröken som får massor av kärlek och också ger massor av kärlek tillbaka. wub.gif

wub.gif wub.gif wub.gif
Hade jag haft plats så......
malin72
nej jag missade det åhhhhhh rtfm.gif jag hade ju skrivit ner det men så kom annat ivägen och det missades...... crying.gif
faith
Det kanske går i repris?
faith
Jag såg i tv-tablån att del 2 går redan ikväll.

pinhead
tycker det var synd att det inte var andra omplacerings hem med i serien, som tex för smådjur . men serien är bra och kollar på alla . driver själv ett omplaceringshem med mest för smådjur men kommer ev börja ta in katter med
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon