Full version: Lyckan
oim
[attachment=172:planteman.gif]

Äntligen! yahoo.gif

Redan den 2 februari sattes purjofrön på fönsterbrädan, nu är dom ca. 8 c m långa.
Nu har vi börjat att förkultivera våra fröer. Det har blivit både ettåriga, fleråriga och perenner.
Vi har dessa på inglasad balkong i söderläge. När dom blir utplanteringsfärdiga i mitten av maj kommer plantorna
att sättas på vår kolonilott.
Vill ni se vår kolonilott besök gärna vår hemsida, den är inte riktigt färdig ännu men kompletteras hela tiden.
http://www.lyckan.digs.it

Stig
Helen i Piteå Zon 5
Hej och Välkommen hit oim smile.gif Var in en snabb koll på din hemsida som såg jättefin ut... ska studera den lite närmare när jag har lite mer datortid. /Helen
Alba
Ja visst är det lycka att pyssla om de små. Man tittar varje dag och väntar och lyckan är stor när det börjar skymta något i jorden.

Så trevligt med kolonilott. Jag skulle kunna tänka mig kolonilott men det passar inte in hos oss just nu.
Har fäljt TV-programmet om kolonilotterna i Stockholm. De verkar ha så trevligt.

Så fin och innehållsrik hemsida du har.
ewa zon 3
Fin hemsida och tack för titten!
Välkommen hit också smile.gif

/Ewa
kerstin z5-6
Välkommen hit ! Visst är det skönt att det snart är vår!
Sailor Pluto
Vilken fin hemsida smile.gif !
lisan
Har varit inne och beundrat din hemsida, mycket vacker.Önskar lycka till med vårbruket.

Mvh/ lisan thumbsup.gif
Lady Hamilton
Även jag vill hälsa dig välkommen hit rolleyes.gif tilldetta glada men "galna" gäng giggle.gif Och jag är övertygad om att du kommer att trivas i vårat gäng Fina bilder bravo.gif Ser fram emot att få se flera
Maggan H
Hej på dig, 'Lyckan', jättefin sida! Välkommen hit! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon