Full version: Byta plats på reklam
Floppy
Kan man inte byta plats på reklamen på övre delen på sidan...
Jag är nämligen påväg att trycka på reklamen varje gång jag ska tillbaka till föregående sida...det är svårt att se vart man ska trycka...
självklart ska reklambannern få vara kvar men sätt den ovanför
Bifogar en bild för att visa vad jag menar...
Säkert bara jag som är blind... wacko.gif flirting.gif
fruberglund
Jag har påpekat detta i en annan tråd men inte fått någon respons. Jag tycker också den är felplacerad. Varför inte placera den ovanför sidlänkarna eller nedanför sidnummerlänkarna om man nu inte vill flytta det helt. I alla fall så att sidlänkarna Trädgårdsforumet...Forumteknik...support och sidnummerlänkarna Sida 1...2...3 ligger tillsammans g.gif
Ingemar
Problemet är bara att då kommer reklamen att visas även i profil, förstasidan, kontrollpanel m.m. eftersom den menyn ( Trädgårdsforumet...Forumteknik...support ) är gemensam för alla sidor. Men jag ska se om jag kan hitta på nåt.
Floppy
Okidoki...hoppas att ni hittar nån lösning...annars så får vi så lov att leva med det... tongue.gif flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon