Full version: Mitt album!
Gillan
För väldigt länge sedan, så stängde jag av nån anledning ( vilken jag inte ens minns längre?? ), av mitt album för visning??? Men jag minns inte hur, eller vad jag gjorde. Och klarar självfallet inte av att återställa det!
Själv kommer jag in i det genom att ignorera det som står, och gå till mina album i alla fall. Men det kan väl andra som vill kika inte göra?

Usch så krångligt man gör det för sig ibland duh.gif blushing.gif shy.gif

Men om det är nån som vill/kan hjälpa mig så är jag tacksam wub.gif
Berith
Kan du komma vidare om du klickar på Redigera album? g.gif När jag klickar på Redigera album i ditt album så kommer jag till mitt så det är nog ingen som kan komma åt ditt av misstag.
Gillan
Jagkommer ju vidare genom att ignorera att det str " ALBUMET AVSTÄNGT FÖR VISNING !
Då är det bara att jag trycker på MINA ALBUM, och sen kan jag se.

Och jag vill ju att andra ska kunna titta om de vill!!!! Gud så dum man kan var ibland ( ganska ofta, men det behöver du inte sprida vidare blushing.gif innocent.gif )
Berith
Lovar! Ska inte berätta det för nån. innocent.gif

Men om du går till Redigera album, finns det inget alternativ där som gör att du kan ändra?

Eller Inställningar? g.gif
Gillan
Tack för hjälpen Berith! Visst var det under redigera som jag skulle ändra, men det var inte lätt att fatta att jag skulle ändra i Epostadressen? confused.gif tongue.gif ........Men nu är det gjort i alla fall thanks.gif
Berith
bravo.gif

Jaha.... ja epostadressen är ju verkligen det första man tänker på. crazy.gif
fruberglund
Var ju tvungen att kolla lite i ditt album, vad fint du har det smile.gif

Men jag saknar några bilder...hur blev poolen i slutänden och hur blev skafferiet med de vackra pardörrarna giggle.gif confused.gif
Gillan
Tack frub.! Jag skka föesöka fixa det när vi kan lägga in bilder igen. Men när jag letade i mina album nu så hittade jag inga fina bilder!?

Men Polen har du här, men långt ifrån klart.......det blir denna sommars projekt, bland allt annat.

[attachment=199:100_2012_1.JPG]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon