KarinWikman
thumbsup.gif åtminstone här i Göteborg. Jag har promenerat i två timmar och det i rask takt den mesta tiden, jag blev helt genomblöt av svett så det var härligt med en kylslagen dusch när jag kom hem.

Hoppas att ni haft en skön söndag ni också! biggrin.gif
Helen i Skåne
I Helsingborg också! tummenupp.gif Gick en lång runda längs med landborgskanten så att vi kunde se havet, in i skogen och sedan satt vi en stund i solen på minneslunden och beundrade svanarna. Alldeles ljuvligt väder! biggrin.gif
Anki på Öland
Här med, var också ute på en härlig promix i solen utan både mössa och vantar!! smile.gif
ANki
silos
Även här i Strängnäs var solen framme medans vovvarna och jag var på promenad. Jag såg Snödroppar vid en hägg och fåglarna kvittrarde gladare tycker jag.
Betty
Har varit vackert väder här i Luleå med idag. Vi tog en lång skön promenad i eftermiddags. biggrin.gif
Alexander-VG-zon3
här är med vår har varit ute hela dagen i dag och vårstädat i trädgården och klippt ner olika växter och tat av skydden . solen värmde +7c i skuggan och i söder upp till +11c kanske högre och fåglarna kvittrade . och snödroppar,krokus blommar medan alla andra lökar kommer upp med blad har planterat nya växter i trädgården , alltså en underbar dag
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon