Lady Hamilton
Vad är det för adress till Älvsjömässan? Hittar bara en massa sidor "runt i kring" som är detaljerade........vill kunna se o välja själv VAD jag vill läsa om
malin72
Mässvägen 1
12530 ÄLVSJÖ

hur menar du confused.gif unsure.gif
Lady Hamilton
wub.gif Tack........men jag menade internet adressen (slarvigt av mig att inte skriva det)
Betty
Här kommer en Länk ...
Lady Hamilton
laugh.gif Tack! Men jag menade årets mässa...........
Betty
Den där var visst lite gammal... Här kommer en nyare.Länk whistling.gif
malin72
men daaaaaaaaaaaaaaa snälla du duh.gif om du hade sagt det så hade jag ju skickat länken
annars så heter den ju faktiskt stockholmsmassan .se giggle.gif whistling.gif

mässan

stockholmsmässan i älvsjö

nu har du ALLT som finns om mässan hoppas det blir bra eller har jag fattat fel nu rtfm.gif biggrin.gif tongue.gif
Lady Hamilton
Yes!! thanks.gif yahoo.gif bravo.gif Rätt!! Tack!
malin72
hahahahaha nä nu är jag nog trött men håll till godo finns kanske andra lockande mässor med...så vi kan ta flera fika träffar giggle.gif

men hur gör man texten och färgen mm nu......förrot stängde man ju taggar g.gif confused.gif finns säkert i support men jag har inte orkat traggla igenom allt ännu sweatingbullets.gif
Lady Hamilton
V i fikar och gör bort det innan Kerstin har sitt föredrag tycker jag Så vi har energi och är riktigt laddade för att ropa, applådera o göra vågen
För det vill hon säkert att vi skall göra giggle.gif
malin72
CITAT (Lady Hamilton @ 05-03-2007, 00:54) *
V i fikar och gör bort det innan Kerstin tycker jag Så vi har energi att ropa, applådera o göra vågen
För det vill hon säkert att vi skall göra giggle.gif

självklart ska vi ropa och hurra för henne jag kommer nog att sitta så här innocent.gif bravo.gif w00t.gif och sen så här när jag tänker på hur mycket jag vill ha och var det ska stå ohmy.gif g.gif confused.gif
titti49zon6
[color="#2E8B57"][/color][Ha, ha väääääldigt farligt föredrag nono.gif
Jag hade ca 7-8 rosor innan jag lyssnade på ett föredrag som Kerstin hade i Luleå
för två år sen, nu har jag 100 drygt och dessutom har jag beställt fler rtfm.gif
hur jag skall orka gräva alla gropar får bli ett senare problem,men dom är underbara yes.gif
Gillan
Ja, skräm du skiten ur mig bara titti! help.gif , Jag har verkligen sett fram emot att få lyssna på Kerstin, men efter att jag sett vad du skriver!!, vet jag inte om jag törs w00t.gif . Min man börjar bli trött på att gräva nu......... shy.gif
titti49zon6
Gillan, det gäller bara att ha karaktär och motstå frestelser nono.gif
vilket jag saknar helt help.gif
Gillan
Misstänker att du var ute efter nåt sånt här Ladyn........om det nu fungerar vill säga? Och!....Vart träffs vi?

Karta över Mässan

http://tradgardsmassan.stofair.se/10173/im...pFiles/2154.jpg
Lady Hamilton
g.gif Jo jag hade tänkt att vi skulle träffas "där" (om du klickar upp kartan så ser du var jag pekar)

nono.gif Nä inte kan jag tala om vart vi skall träffas no.gif enligt en av mina bätre vänner så skulle jag kunna gå vilse i min egna ficka duh.gif Visseligen kan jag läsa kartor rtfm.gif Men vi får återkomma med tid o plats i "Lördagstråden"

Alltså jag "vet" redan vart vi skall föreslås att träffas men...........som sagt var.....den "beskrivningen" vart den platsen är överlåter jag till "någon" annan och då blir det nog lämpligtvis i "Lö-tråden" Ärligt talat så tycker inte jag att "kartan" stämmer med hur det ser ut på "riktigt" shy.gif

Det kommer nog att bli här på Entretorget i alla fall............Bättre karta
malin72
[quote name='Lady Hamilton' date='05-03-2007, 08:27' post='569440']
g.gif Jo jag hade tänkt att vi skulle träffas "där" (om du klickar upp kartan så ser du var jag pekar)

w00t.gif laugh.gif laugh.gif giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon