Full version: Jag saknar blomman
Ciczi
Hej

En liten petitess men i gamla forumet fanns det en blomma innan adressen i adressfältet. Nu finns det en blå sak med ett vitt streck i...

Kan inte blomman få komma tillbaka alternativt att odlagubben (den gröna får den platsen istället för den blåa mojängen... g.gif

Snälla....

Ciczi
myrtille
Jo, och jag kan tänka mig att man kan ha en mer generell ikon än blomman också. Jag vet inte om det här kommer att synas.
Alba

Jag har en liten vit blomma före adressen.
Adressen är sparad även i favoriter och där är också blomman med.
Biggan_
CITAT (Alba @ 06-03-2007, 11:36) *
Jag har en liten vit blomma före adressen.
Adressen är sparad även i favoriter och där är också blomman med.

Så har jag också!
Ciczi
har fått den nu! yahoo.gif

ciczi
vickeva
Ja g har ingen blomma...sad.gif
Ciczi
kanske webläsarberoende?? confused.gif

ciczi
vickeva
Internet Explorer, och jag hade den förut
Floppy
Vickeva:
Jag hade lika som du och testade med att lägga in Odla på favoriter på nytt och då kom blomman tillbaka...testa...
Nu ljög jag allt blushing.gif ...på Odlas första sida kom blomman men inte inne på forumet då dök den nya 'loggan' upp... no.gif
vickeva
CITAT (Floppy @ 07-03-2007, 22:47) *
Vickeva:
Jag hade lika som du och testade med att lägga in Odla på favoriter på nytt och då kom blomman tillbaka...testa...
Nu ljög jag allt blushing.gif ...på Odlas första sida kom blomman men inte inne på forumet då dök den nya 'loggan' upp... no.gif

japp, det räckte!
thanks.gif
Floppy
yahoo.gif ... nu fick jag det att fungera...vart så less i går så jag stängde ner datorn och nu när jag startade datorn och rensade lite så fungerar det även för mig... nu har jag den fina blomman även på forumet.... yahoo.gif

Men vad är det som händer???? dunno.gif confused.gif
Nu när jag har surfat runt lite och läst i olika avdelningar mm...så ser jag till min stora förvåning att ibland har jag blomman och ibland har jag den nya loggan....vad är det som händer....jag blir tokig snart...jag ser väll i syne eller så.... duh.gif -cry-.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon