Ingemar
Visning av vänner i profilen är borttagen. Nu är det endast profilägaren som ser vännerna.
faith
thanks.gif
Piccante
Men nu blev min profilsida konstig crying.gif har fler råkat ut för det eller? Jag hade hunnit lägga till 4 vänner men nu ligger bara två kvar? och jag kan inte se min gästbok längre? Vad blev fel i profilerna när de ändrades???
Ingemar
CITAT (Markus_H @ 05-03-2007, 15:47) *
Men nu blev min profilsida konstig crying.gif har fler råkat ut för det eller? Jag hade hunnit lägga till 4 vänner men nu ligger bara två kvar? och jag kan inte se min gästbok längre? Vad blev fel i profilerna när de ändrades???

Jag tror det beror på någon inställning du gjort i profilen, gästboken har ingenting med vännerna att göra så det kan inte påverka.
Piccante
CITAT (Ingemar @ 05-03-2007, 19:53) *
Jag tror det beror på någon inställning du gjort i profilen, gästboken har ingenting med vännerna att göra så det kan inte påverka.

Min profil är fortfarande konstig tyvärr. när jag kollar på profilen utan att logga in ligger "vänner"listan fortfarande kvar men när jag loggar in funkar inte vänner och gästbok längre de funktionerna ser konstiga ut?
Ingemar
Det enda jag kan se som såg konstigt ut, var ett av dina inlägg som ligger i mitten som tryckte ut sidan pga av en lång inlagd bildlänk, jag fixade den sen tycker jag det ser ok ut, gästboken verkar fungera, jag testade och några av dina vänner kunde jag inte se, jag testade även att kolla som gäst, inloggad som anonym medlem och från min sambos konto och det ser ok ut hur jag än gör.

Kanske någon annan här vill kolla och se om dom kan se något som är fel.
Piccante
Profilen fungerar perfekt i IE men ser hel konstig ut i Firefox tyvärr, funktionerna fungerar inte i FF. Har hört av en annan användare att dess profil oxå är lite konstig.
Ingemar
Ja, du har helt rätt, i Firefox såg det lite märkligt ut sad.gif

Men nu har jag fixat o trixat lite, kolla igen. Jag kollade precis med Firefox och nu tycker jag det ser ok ut och allt verkar fungera, jag kollade även som gäst. Jag kollade också från ett par olika datorer. På en fick jag dock uppdatera sidan och radera minnet i Firefox innan det såg bra ut.

Piccante
CITAT (Ingemar @ 06-03-2007, 07:04) *
Ja, du har helt rätt, i Firefox såg det lite märkligt ut sad.gif

Men nu har jag fixat o trixat lite, kolla igen. Jag kollade precis med Firefox och nu tycker jag det ser ok ut och allt verkar fungera, jag kollade även som gäst. Jag kollade också från ett par olika datorer. På en fick jag dock uppdatera sidan och radera minnet i Firefox innan det såg bra ut.

Nu fungerar allt perfekt yahoo.gif Jag kunde ju ha varit lite tydligare och skrivit med en gång att jag använde Firefox när det såg tokigt ut. Sen förstår jag att ni har haft mycket att göra och att allt inte kan fixas på en gång, men nu är jag jättenöjd.
pejori
tack...fick lite taskiga vibbar av vännerli thumbsup.gif stan
Ingemar
Jag kunde ju själv tänkt på att kolla med Firefox, men jag får väl skylla på att det varit mycket nu och man blir lite snurrig confused.gif

Men då kan vi väl betrakta den här tråden som avklarad så kan jag släppa den.
anna_rispan
fast....

en del sidor som jag kollar på så har den där spalten med gästbok o det hoppat ut liksom...men jag kankse har missat nåt vsra på varför det är så...hmm, kan det vara nåt med bilder...

edit: kankse inte var om rätt sak. glöm isåfall. skyller på förkylningen.
Ingemar
CITAT (anna_rispan @ 06-03-2007, 11:25) *
fast....

en del sidor som jag kollar på så har den där spalten med gästbok o det hoppat ut liksom...men jag kankse har missat nåt vsra på varför det är så...hmm, kan det vara nåt med bilder...

edit: kankse inte var om rätt sak. glöm isåfall. skyller på förkylningen.

Det har med innehållet i mitten att göra, när det visas trådar o svar, framförallt när det finns stora bilder i dessa. Jag ska titta på det lite längre fram men tror det mesta ska rätta till sig efterhand som det fylls på med nytt material.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon