Blomstertanten
Sitter här och funderar.
Alla sms , mail och inlägg till Odla som bara försvinner och aldrig kommer fram , var tar dom vägen egentligen ? confused.gif unsure.gif
Är dom uppe i rymden och svävar ? confused.gif
Blir det aldrig fullt där då ? g.gif

Är det någon här som vet ?
Anki V
Äsch, jag trodde att jag skulle få svar på vart måttbandet jag hade i går tog vägen och var locket till den ugnssäkra glasformen tagit vägen. g.gif confused.gif Läste inte hela rubriken.....

/Anki
Blomstertanten
CITAT (Anki V @ 05-03-2007, 19:45) *
Äsch, jag trodde att jag skulle få svar på vart måttbandet jag hade i går tog vägen och var locket till den ugnssäkra glasformen tagit vägen. g.gif confused.gif Läste inte hela rubriken.....

/Anki

Vem vet ! Dom kanske är på samma ställe ! laugh.gif
Ophelia
Ja...och när ni hittar allt försvunnet kan ni väl hojta till. Jag tror banne mig att mina betyg svävar där någonstans för jag hittar dem inte shy.gif
Sailor Pluto
En strump-djungel finns nog också på det här mystiska stället...

Oooops, läste inte heller rubriken. Sorry!
pejori
tror nog det finns en virtuell dokumentförstörare i rymden som tar hand om allt som försvinner där tummenupp.gif
sen andvänds det till att gödsla cyberrymden så den växer och kan ta hand om mera som kommer på avvägar yahoo.gif
sudden
sakerna svävar omkring eller sparas i nån databank... annars skulle man inte kunna plocka fram alla raderade sms och mail igen vilket man faktiskt kan.... men det är klart att inte vem som helst kan göra det biggrin.gif
Blomstertanten
CITAT (sudden @ 06-03-2007, 07:01) *
sakerna svävar omkring eller sparas i nån databank... annars skulle man inte kunna plocka fram alla raderade sms och mail igen vilket man faktiskt kan.... men det är klart att inte vem som helst kan göra det biggrin.gif

tummenupp.gif Toppen att man kan plocka fram dom igen !
g.gif Undrar vem som kan ? Jag har massor som svävar runt nånstans helt olästa !
Tror jag i alla fall rtfm.gif För int har väl du läst dom ?

tongue.gif
KURT
När det gäller SMS & mail så har säkert ECHELON ordning på dem, och om man har tappat bort något så kan man nog återfå det om man t ex skriver till NSA. I framtiden är det ju meningen att man skall kunna återfå försvunna SMS och mail via FRA, men den servicen är inte regeringen riktigt klara med ännu.
Gillan
CITAT (KURT @ 08-03-2007, 11:42) *
När det gäller SMS & mail så har säkert ECHELON ordning på dem, och om man har tappat bort något så kan man nog återfå det om man t ex skriver till NSA. I framtiden är det ju meningen att man skall kunna återfå försvunna SMS och mail via FRA, men den servicen är inte regeringen riktigt klara med ännu.

giggle.gif giggle.gif giggle.gif
pejori
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon