Eva i Skåne
Tidigare fick man alltid svar om när pm man skrivit var lästa. Det tyckte jag var en bra funktion, som jag saknar i t ex min hotmail. Har den försvunnit här också, eller är det bara jag som inte hittar längre?
anna_rispan
hej Eva. jag pmade dig med ett est. har du sett det?? wink.gif
Eva i Skåne
Ja. Men det kan du inte se nånstans väl...? Jo här, förstås rolleyes.gif
Gillan
Den funktionen tyckte jag också var bra! Och hittar den heller inte längre?
anna_rispan
okej. jag skriver här också...hehe. tyckte det var roligt att skicka o visa istället.

alla som letar efter den funktionen får klicka i "spåra pm". då syns det när du klickar på "spåra pm" i den lilla rutan under tex inbox o de andra. när pmet är läst går det inte att "spåra" längre.

lycka till. smile.gif
Gillan
Tack, Tack, hemskt mycket tack anna kompiskram.gif
anna_rispan
Varsågod!!

Dessutom, om Ingemar eller Göran ser det här. Så är det nya bättre. För det nya tar väl inte upp pm-plats. om man fick svar förut så fick man ju ett pm.
Ingemar
CITAT (anna_rispan @ 06-03-2007, 10:50) *
Varsågod!!

Dessutom, om Ingemar eller Göran ser det här. Så är det nya bättre. För det nya tar väl inte upp pm-plats. om man fick svar förut så fick man ju ett pm.

Den nya funktionen tar inte upp pm-plats. Men när det gäller det så ska ni också fått utökat antal PM som ni kan ha.
anna_rispan
jippi!!!!!

jag hittar små fina fördelar med det nya forumet hela tiden nu närjag blivit mer van.

yahoo.gif

hehe
faith
Där lärde jag mig något nytt också. Tack Anna! thanks.gif Jag hade kryssat i spårning, men sedan visste jag inte hur jag skulle spåra.
anna_rispan
ja visst o dessutom ska man tydligen kunna radera ett meddelande som då inte är läst än.....

kan ju vara bra kankse...om man råkar skriva fel?? mellow.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon