*hehoc*
Hur blir jag av med trådar, som jag själv skrivit som finns på min sida ? Hur jobbigt som helst!
Netha
Inläggen där, tycker jag är helt onödig funktion som bara är ett irritationsmoment. sad.gif
Nog borde de gå att ta bort_eller?
pejori
håller med...dom borde kunna tas bort
faith
Håller med, jag också. Bort med den infon i profilen.
Vill man söka sina inlägg eller de trådar man startat så finns möjligheten i rull-listen under rubriken Välj i medlemsprofilen. Man kan även göra denna sökning på andra medlemmar. Möjligheten finns också i rull-listen som kommer fram när man markerar medlemsnamnet till vänster i varje inlägg.
Ingemar
Den funktionen fanns även i det gamla forumet även om man då fick klicka på en länk för att se den. Och den kommer INTE att tas bort eftersom den verkligen tillför något. Läser man något intressant som någon skrivit vill man ofta läsa mer från den personen och då kan man direkt få infon i profilen istället för att behöva göra motsvarande sökning vilket många hade problem med tidigare och fortfarande kan vara svårt för den som inte är så insatt i hur det fungerar att söka.

Så den infon kommer jag INTE att ta bort.

Dessutom är det så att olika medelemmar har olika åsikter om vad som ska tas bort ur profilen och skulle jag då tillfredställa alla så skulle det bli en helt tom sida och då kunde vi ta bort profilen helt.
Betty
Bra att den blir kvar tycker jag! Ibland dyker det upp nåt riktigt gammalt inlägg där, kul läsning. thumbsup.gif
pejori
CITAT (Ingemar @ 07-03-2007, 08:10) *
Den funktionen fanns även i det gamla forumet även om man då fick klicka på en länk för att se den. Och den kommer INTE att tas bort eftersom den verkligen tillför något. Läser man något intressant som någon skrivit vill man ofta läsa mer från den personen och då kan man direkt få infon i profilen istället för att behöva göra motsvarande sökning vilket många hade problem med tidigare och fortfarande kan vara svårt för den som inte är så insatt i hur det fungerar att söka.

Dessutom är det så att olika medelemmar har olika åsikter om vad som ska tas bort ur profilen och skulle jag då tillfredställa alla så skulle det bli en helt tom sida och då kunde vi ta bort profilen helt.

kan man inte göra den lite mindre då? crying.gif
anna_rispan
CITAT (Ingemar @ 07-03-2007, 08:10) *

Jag tycker det här är en bra funktion. Dels att de trådar jag senast startat syns direkt på profilsidan. Alltså syns även andras direkt där. Jag tycker det är ett enkelt o snabbt sätt att hitta intressanta trådar.
O så tycker jag om den där funktionen som sysn i kontrollpanelen. Attd e trådar jag senast läst i syns. Bra när jag tappar bort vad en tråd hette. Om jag kommer på det inna den har ramlat ur då vill säga.

thumbsup.gif
Ingemar
Det glömde jag säga att minst lika många tycker det är en bra funktion biggrin.gif

Jag glömde också att nämna att där i mitten kommer snart andra grejor också som de flesta säkert kommer att finna ännu intressantare och då kommer trådarna och svaren inte bli det första man tänker på i profilen.
pejori
spännande!!!!
väntar med spänning på alla nya saker
Irene_L
oj vad mycket nytt det blir att testa. flirting.gif
Jag blir ju riktigt haj på datorer yahoo.gif
faith
smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon