CITAT (Ingemar @ 07-03-2007, 08:10)

Den funktionen fanns även i det gamla forumet även om man då fick klicka på en länk för att se den. Och den kommer INTE att tas bort eftersom den verkligen tillför något. Läser man något intressant som någon skrivit vill man ofta läsa mer från den personen och då kan man direkt få infon i profilen istället för att behöva göra motsvarande sökning vilket många hade problem med tidigare och fortfarande kan vara svårt för den som inte är så insatt i hur det fungerar att söka.
Så den infon kommer jag INTE att ta bort.
Dessutom är det så att olika medelemmar har olika åsikter om vad som ska tas bort ur profilen och skulle jag då tillfredställa alla så skulle det bli en helt tom sida och då kunde vi ta bort profilen helt.
Jag tycker det här är en bra funktion. Dels att de trådar jag senast startat syns direkt på profilsidan. Alltså syns även andras direkt där. Jag tycker det är ett enkelt o snabbt sätt att hitta intressanta trådar.
O så tycker jag om den där funktionen som sysn i kontrollpanelen. Attd e trådar jag senast läst i syns. Bra när jag tappar bort vad en tråd hette. Om jag kommer på det inna den har ramlat ur då vill säga.