Full version: Jätte bra krukor
aanderss
Fiberkrukor är jätte bra att så i tycker jag

vad tycker ni andra?
Lena i Torslanda
Jag är inte så förtjust i dem. Jag tycker de torkar ut alldeles för fort. Har därför slutat använda dem.
aanderss
CITAT (Lena i Torslanda @ 06-03-2007, 20:16) *
Jag är inte så förtjust i dem. Jag tycker de torkar ut alldeles för fort. Har därför slutat använda dem.

men de är skönt att slippa plantera om dem när man sätter ut de i jorden tycker jag
Mozart
Har tänkt att prova, men det har inte blivit av. Kanske ska göra det, jag har fått för mig att de kan börja mögla, med det kanske bara är vad jag fått för mig... Verkar bekvämt i alla fall! yes.gif
ingrid fuxwall
Erkänner att jag köper dem lite då och då men då mest för att de är så små - tar så liten plats, men kan inte påstå att jag tycker speciellt bra om dem.

ingrid
lyckero
De passar bäst till ettåringar som inte ska stå så länge i kruka tycker jag - allra bäst till gurka och squash. Perenner som inte växer så snabbt är de inget vidare till...
Lyckero
renate
Jag har så många plastkrukor,så det är inte aktuellt och köper nya,även jag tycker det blir för torrt i krukorna,har använt de till ettåriga någon gång.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon