Full version: Kuvade varelser
bruno
[COLOR=blue]

Jag undrar, den som påstår att barn och makar dresseras och kuvas, har den varken barn eller make?

Sen tycker jag då att den som skriver att hundar på lydnadstävlingar är kuvade ska ge sig ut i vida världen och lämna den
så lättpåverkade datorn och titta, ty det är inte de kuvade hundarna som går längst utan de som gör det med glädje och eftersom hunden är ett flockdjur, så torde detta betyda att inte hunden anser sig vare sig kuvad eller underkastad.

Ulrica tongue.gif
Posse
CITAT (bruno @ 10-06-2003, 14:26)
[COLOR=blue]

Jag undrar, den som påstår att barn och makar dresseras och kuvas, har den varken barn eller make?

Sen tycker jag då att den som skriver att hundar på lydnadstävlingar är kuvade ska ge sig ut i vida världen och lämna den
så lättpåverkade datorn och titta, ty det är inte de kuvade hundarna som går längst utan de som gör det med glädje och eftersom hunden är ett flockdjur, så torde detta betyda att inte hunden anser sig vare sig kuvad eller underkastad.

Ulrica tongue.gif

rolleyes.gif Personligen använder jag datorn i princip alltid just för att försöka påverka världen.

En hund går väl få att göra precis vad som helst bara man mutar den... huh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon