Gillan
Har ni sett det? Att man kan öppna en avdelning i eget fönster om man vill? Upptäckte det nyss när jag högerklickade på en. Fast det kanske man kunde innan också? confused.gif whist.gif

Hmmm, det kan man tydligen med varenda tråd! Så då har det nog funnits jämt utan att jag sett det blush.gif
Berith
Jag tycker att du är helmysig Gillan! kompiskram.gif bravo.gif laugh.gif
Gillan
CITAT (Berith @ 08-03-2007, 12:08) *
Jag tycker att du är helmysig Gillan! kompiskram.gif bravo.gif laugh.gif

Det gör inget om du säger precis som det är Berith blushing.gif ............med andra ord........Helknäpp laugh.gif laugh.gif fear.gif
*Stintan*
Kanonbra att du delar med dej Gillan yahoo.gif Det där hade jag nog aldrig upptäck själv giggle.gif
Irene_L
Det hade inte jag heller upptäckt själv! thanks.gif Gillan
Åhhh vad jag lär mig mycket yahoo.gif
Alba
Lås oss då förena oss alla helknäppa - vi blir nog en skön samling biggrin.gif

Högerklicka och öppna i nytt fönster -det hade jag också missat - tack Gillan bravo.gif
pejori
CITAT (Gillan @ 08-03-2007, 12:02) *
Har ni sett det? Att man kan öppna en avdelning i eget fönster om man vill? Upptäckte det nyss när jag högerklickade på en. Fast det kanske man kunde innan också? confused.gif whist.gif

Hmmm, det kan man tydligen med varenda tråd! Så då har det nog funnits jämt utan att jag sett det blush.gif

då är vi två dårar då...vad pratar du om nu?...öppna vad??? blushing.gif crazy.gif
Gillan
Ja,aa, vilken skön samling vi är giggle.gif kram1.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon