Full version: I postlådan idag
titti49zon6
Har just hämtat posten och där låg AoT med rabattkupong till trädgårdsmässan och en odlait som testar sekatör,
tjockt o härligt nummer med massor att läsa i kväll yes.gif
evelina
Ha min kom just nu också, ska lägga mig på soffan och läsa!!
malin72
men vänta nu titti var hittar du rabatten till mässan dunno.gif
Alba
Visst är det kul när man tar in posten och så kommer AOT. Jag fick 2 böcker från en trädgårdsbokklubb igår.

Jag brukar ha AOT under vår, sommar - säsong. I fjol fick man en sekatör om man nappade på ett erbjudande. I år får man -gissa - jo en sekatör igen !!!
Klart det är bra med flera sekatörer men de kunde ju variera lite.
titti49zon6
tre blad från slutet av tidninge, du kan även t kupongen ovanför och gå till Granngården o hämta ett par handskar, tänk om vi skull ha dom på oss på mässan wub.gif
malin72
nämen vad lessen jag blir -cry-.gif jag har 3 blad men den ena är ett erbjudande på fågelarter,den andra erbjudande på böcker och den sistaett prova på hus och hem........
jag hittar inte det du menar dunno.gif får man inte samma saker eller unsure.gif

nääääääääääääääääääääääää så dumt av mig det var ju inne i tidningen whistling.gif blush.gif duh.gif
malin72
psssssssssssssst!!!!!!!!!!!!!! jag hittade odliaten (inte under odla namnet) tummenupp.gif
Helen i Piteå Zon 5
Odliaten som testar sekatören är.....:whistling titti49zon6 bravo.gif
Sen finns det en liten bild från en blomma ur min trädgård wub.gif svarta blommor.....Fritillaria camschatcensis
vickeva
vem är odlaiten?? Min arbetskompis är en av de som provar, och jag tror att hon är medlem på odla, men hon skriver inte så mycket... har vi alltså två odlaiter i tidningen?
evelina
Va kul undrade just vem som var från Odla.nu.

Vilken blomma är din???
vickeva
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 08-03-2007, 16:43) *
Odliaten som testar sekatören är.......... whistling.gif titti49zon6 bravo.gif Sen finns det en liten bild från en blomma ur min trädgård wub.gif .....

Är det Birgitta i Kalix då??

och vilket är din blomma??
Alba
Ska köpa tidningen till veckan för att kolla in Titti. flirting.gif

Birgitta - va heter hon Birgitta - det skulle jag aldrig ha hittat. no.gif

Jag skulle ha sökt på Titti eller Lisbeth eller nåt i den stilen. idea.gif
Helen i Piteå Zon 5
japp! Birgitta i Kalix är det smile.gif min blomma är Fritillaria camschatcensis biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon