Full version: Plantskyltar i zink?
snillan
Hej
Jag har letat i forumet och frågan om snygga skyltar har varit uppe flera gånger, men jag hittar inget svar på min fråga, lägger därför ut en ny om skyltar.

Jag såg en kryddodling i någons fotoalbum på denna forum, hittar tyvärr inte tillbaka dit, de hade iallafall små skyltar i zink tror jag där kryddnamnet stod, jag har nu sökt på nätet jättelänge och hittade till slut jättesnygga skyltar hos cosas, en zinkskylt där man själv skriver namnet på plantan, och det är en liten krusidull uppepå, tyvärr fanns det inte fler än 3 kvar, och man är tvungen att beställa för minst 200 kr för att få beställa hos dem. Jag är även intresserad av en zinkskylt där kryddnamn redan finns förtryckta om någon vet var jag kan hitta sådana.

Är det någon som sett denna typ av zinkskyltar i någon trädgårdsbutik eller på nätet ?

Hoppas!

Snillan
Helen i Piteå Zon 5
Om jag inte såg helt galet så hade Indiska en korg med färdigskrivna kryddskyltar...
snillan
Tack för tipset, jag är ingen shoppingmänniska, jag vill helst åka till ett ställe och hitta det jag vill ha på samma ställe, därför är det så skönt att få tips, och kunna åka dit direkt, har en liten sladdis på 5 år som inte gillar att gå i trädgårdsbutiker, då kan vi göra pinan kort för honom.

Ha det gott !
Snillan
*Stintan*
Var det såna här du menade?

plantskyltar
Alba
Men fy skäms Stintan - lägga in en sån "vill ha"-sida. nono.gif

Många fina grejer. bravo.gif

Kronan med fransk lilja tycker jag om. Men var ska jag ha den ?

Hm - det löser sig nog yahoo.gif

Förlåt snillan att jag knycker din tråd thanks.gif
snillan
JÄTTETACK Stintan 43.

Precis den skylten, jag satt jättlänge igår kväll och sökte trädgårdsbutiker på nätet, på alla möjliga olika söknamn, men denna sida hittade jag inte, nu blev det iof lite farligt här, för de har ju inte bara plantskyltarna utan VÄLDIGT mycket annat snyggt !
Men tyvärr är de slut i lager hos dem med, jag kunde inte hålla mig igår så jag beställde de 3 skyltar de hade kvar på Cosas (deras kostade 20 kr/st Fridas 15:-/st), sen hade Cosas en annan lite enklare variant, för 10 kr/st så jag kompletterade med dem, tyvärr blev det lite dyrt med frakt och faktura kostnad, det kostade 100 kr att få hem grejorna (läste inte villkoren så noga), man kan ju betala i förskott, men jag gillar inte det när jag handlar via nätet, vill först få hem grejorna.

Alba

visst är det härligt med " vill-ha" så här på våren, kronan med liljan på har jag sett i andra utföranden, och då har de ställt den över någon blomma på ett fat, eller i en kruka, det är jättesnyggt, denna hade dessutom ett väldigt bra pris, de jag sett har kostat närmare och över 300 kr.

Ännu en gång TACK Stintan 43, för tipset om denna sida, den hamnar som en favorit på min dator!

Snillan

*Stintan*
F´låt innocent.gif whist.gif laugh.gif yahoo.gif
Lisa Skog
Om du inte redan hittat några skyltar såg jag att Cosas.se hade flera varianter.
Från 7 kr/st och uppåt. Det här är första gången jag skriver här och jag vet inte hur man gör så att det blir en länk till den sidan man menar, om någon kan hjälpa mig och berätta hur man gör blir jag glad.
Hej då!
skogstroll
jättesnygga skyltar såg jag idag på mässan från Nacka byggnadsvård. Tyckte särskilt om den skylten som det stod "Ogräs" på, fast det hade ju blitt så dyrt om man köpt för hela tomten giggle.gif
myy
IKEA har budgetvarianten - som vanligt:http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20125377

länken verkar inte fungera, men slå på växtetiketter.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon