CITAT (evabra @ 17-03-2007, 21:03)

Hej!
som helt novis på gemenskaper på nätet förstår jag ingenting av denna kommunikation. Vad betyder den? Trodde att det var en seiös fråga om intressanta , fina trädgårdar men det ser ut att vara en helt annan dialog! evab
Ja...och om du scrollar (rullar listan) uppåt så kan du se frågan som ställdes och välja om du själv har någon vacker trädgård du vill rekommendera. För övrigt kan du själv välja att deltaga i inläggen genom att besvara eller strunta i det. Det är just det som är så bra. Vad kommunikationen betyder egentligen, det kan nog bara de som skrivit inläggen besvara och vi andra kan bara gissa. Förmodligen betyder det att de båda hamnade på sidospår och det händer både här och där och ger en levande känsla till forumet
För övrigt (tänker inte tappa tråden) anser jag att Lotte Möllers trädgård tillhör en av de vackraste. Så mysig och charmig. Men den är tyvärr inte öppen för allmänheten. Däremot är jag mycket förtjust i Enköpings parker och rekommenderar å det varmaste att stanna till där och strosa om ni har vägarna förbi.