charlie
Hej!
Jag letar efter några pallkragar. Är det någon som vet var man kan få tag på det eller kanske känner någon som har några över? Det kliar i fingrarna efter att sätta igång odlingar.
Gillan
Tyvärr så har jag inga till övers, vill ha fler själv. Men vi byggde våra själva.

Du kan också leta på Tradera eller Blocket. Vet att det finns många som " hittat " sina där. Där kan du också annonsera själv efter dem.

Lycka till! tummenupp.gif
MrsMP
CITAT (Gillan @ 10-03-2007, 17:29) *
Tyvärr så har jag inga till övers, vill ha fler själv. Men vi byggde våra själva.

Du kan också leta på Tradera eller Blocket. Vet att det finns många som " hittat " sina där. Där kan du också annonsera själv efter dem.

Lycka till! tummenupp.gif

Hur löste du det med gångjärnen? Går dom att köpa någonstans...jag hade tänkt mig pallkragar som är ungf 75cm höga, så man slipper böja sig. Det blir ju en del pallkragar då... smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon