Fick plötsligt veta att inte mitt album funkar sedan forumet blev nytt Varför??? Kan jag ha gjort något? eller glömt att aktivera på något sätt? Det enda jag kan komma på är att jag bytte huvudrubrik på albumet, kan detta ha påverkat så att det inte längre finns?
Ingemar
11-03-2007, 11:25
Du har i din kontrollpanel under "Ändra profilinformation" angett "mitt album" som är ett av dina album, du måste ange namnet på hela albumet, gå in under "Inställningar" i albumet och kolla vad du fyllt i under "Namn", den uppgiften ska du fylla i kontrollpaneln under "Ändra profilinformation".
Elisabeth P
11-03-2007, 11:42
Jag är nog en aning trög vad det gäller detta Det enda jag kan se är just att jag skrivit "mitt album" som namn på fotoalbum Hur klickar jag fram inställningar? Jag kommer inte in själv en gång och kan se mitt album?
Elisabeth P
11-03-2007, 12:05
Så efter ännu lite letande så hittade jag inställningar och kom åt mitt album Men fortfarande verkar det inte som om andra kan komma åt det Jag bytte namn till det som stog under namn på inställningar men det hjälper inte? Något är fortfarande galet
Ingemar
11-03-2007, 12:27
Det var jag som förklarade fel, det var ditt användar-id du skulle fyllt i, det du loggar in i albumet med men jag har fixat det till dig nu
Irene_L
11-03-2007, 12:27
Men nu funkar det
Elisabeth P
11-03-2007, 13:24
Tack för hjälpen Nu kan den som vill ta sig en titt även om jag inte har så mycket ännu
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.