|
Elisabeth P
11-03-2007, 15:20
Egentligen är det absolut inget att oroa sig för, men nojig som jag är så lite orolig blir jag allt  . På måndag ska jag operera min hand för karpaltunnelsyndrom. Inget stort ingrepp men det lär nog kännas i alla fall  . Huvudsaken är ju i alla fall att det blir bra och det har det tydligen goda chanser att bli. Ville bara skriva av mig lite
Biggan_
11-03-2007, 15:33
Det går säkert bra, men det är klart att du är orolig, vem hade inte varit det. Är det imorgon då? Lycka till!
Man är väl alltid lite orolig när man ska göra något som inte tillhör det vanliga. En operation gör väl vem som helst lite nervös. Det kommer att gå jättebra
Lycka till i morgon
Snöflinga
11-03-2007, 15:46
Klart att oron finns, även om det är ett litet ingrepp  Inte för att jag vet vad karpaltunnelsyndrom är men du blir väl sövd  Håller tummarna ...
Elisabeth P
11-03-2007, 16:00
Det är en förträngning i handleden som gör att händerna värker och domnar titt som tätt. Jag kommer inte att sövas utan det ska göras under lokalbedövning, men det känns nästan värre än om jag fått sova  . Nåväl, i morgon ska det ske, sedan är det bara att hoppas på bättring.
Ophelia
11-03-2007, 16:05
Det kommer att gå finemang. Jag har träffat på jättemånga som gjort det och de är glada över att ha gjort operationen
titti49zon6
11-03-2007, 17:31
Lycka till med opertionen i morgon, det går säkert bra....känner flera som gjort den op. och dom mår prima Håller
Sailor Pluto
11-03-2007, 17:38
Det kommer gå så bra så  !
Jag vill också önska lycka till! Det kommer gå bra! Väntar själv på operation, men för tennisarmbåge.
Lycka till imorron! Håller mina
Elisabeth P
11-03-2007, 18:37
Tja, ibland blir man lite "gnällig"  , men i själva verket så är det nog oro. Även om jag vet att många får stå ut med betydligt värre saker än det här. Hur som helst så känns det skönt när människor runt om bryr sig  . Alla era hälsningar värmer så mycket  , kanske mer än ni tror.
Irene_L
11-03-2007, 19:36
Du är inte alls gnällig. Det är klart att du är lite orolig. Det skulle jag också vara men det kommer att gå bra! Lycka till imorgon! mvh Irene
Tycker absolut inte att du är gnällig. Ett ingrepp, är ett ingrepp. Klart man har rätt att få ha olustkänslor även om det inte är något " stort " ingrepp. För dig är det stort nog. Lycka till i morgon nu!
Elisabeth P
13-03-2007, 14:29
Så var jag här igen  , får ju helt klart abstinens om jag inte är här. Operationen gick bra, men det var väl iof sig väntat även om jag blev lite nojig dagen innan. Nu sitter jag här med höger hand inlindad i ett ganska stort bandage, så det är lite knaggligt att skriva. Mår faktiskt över förväntan, bara lite ont, men vad kan man begära. Jag har t.o.m varit ute och kännt på vårsolen under en liten promenadtur.
Lars-Olof Arvids
13-03-2007, 16:00
Skönt att höra att det gick bra! Kan du vara ute och njuta av vårsolen blir det säkert ännu bättre snart!  Olle
Snöflinga
13-03-2007, 16:52
Så bra att det gick bra ... nu kan det bara bli bättre
Åh vad härligt att höra att du mår bra. En promenad i vårsolen är mycket värt. Man känner sig genast lite piggare. Lycka till med pekfingervalsen - för skriva på Odla måste man ju.
Elisabeth P
13-03-2007, 18:16
CITAT (Alba @ 13-03-2007, 16:53)  Lycka till med pekfingervalsen - för skriva på Odla måste man ju.  Så sant, så sant  . Jag försöker allt vara härinne så länge jag orkar, det är bra tur att pekfingervalsen finns Just nu funderar jag  på om jag kan klippa hål för tummen och pekfingret, trä en plastpåse över och gå ut och omskola några planter senare i veckan
Snöflinga
14-03-2007, 16:40
NÄ, gör inte det  tänk om det kommer jordbakterier och ställer till det  Stilla dej ...du hinner
Elisabeth P
14-03-2007, 16:56
CITAT (Snöflinga @ 14-03-2007, 16:40)  NÄ, gör inte det  tänk om det kommer jordbakterier och ställer till det  Stilla dej ...du hinner  Tänk, så långt tänkte inte jag som att min härliga hobby har bakterier. Pust, får väl försöka hålla mig till tåls åtminstonde tills såret läkt, men det är svårt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|