Jejja
Jag ska åka ner till Stockholm på torsdag eftermiddag och har hela fredagen den 16:e för mig själv... Finns det några trädgårdsrelaterade aktiviteter jag kan tänkas hitta på?
Eller har ni något tips på nåt överhuvudtaget, inte enbart trädgård?

Hur mycket vår är det förresten i Stockholm nu? Behöver man vinterskor, är det snö, ska jag ta täckjackan eller nåt tunnare???

Lady Hamilton
Får inte din mamma följa med? kompiskram.gif
Jejja
Näpp, den här gången åker jag officiellt i styrelsesammanhang pga årsmöte och styrelsemöte under helgen. Mamma får stanna hemma...
Men jag bokade så jag skulle få en dag extra till "privat" underhållning... innocent.gif (Det blev billigare att flyga ner på torsdagen än på fredagen... Synd bara att vi inte kunde ha mötena lite senare, jag hade gärna kommit ner i samband med mässan!!)
torvan
Det blir runt 10 grader och sol i veckan så
du kan lämna dunjackan hemma. yahoo.gif
Jag var på Nationalmuseum och såg
utställningen Blomsterspråk. Den kan jag
varmt rekommendera. rolleyes.gif torvan
Betty
CITAT (Lady Hamilton @ 12-03-2007, 00:10) *
Får inte din mamma följa med? kompiskram.gif

giggle.gif

CITAT (Jejja @ 12-03-2007, 00:38) *
Näpp, den här gången åker jag officiellt i styrelsesammanhang pga årsmöte och styrelsemöte under helgen. Mamma får stanna hemma...

-cry-.gif

flirting.gif laugh.gif
malin72
så ja Betty trostar.gif "fniss"
Betty
CITAT (malin72 @ 12-03-2007, 14:39) *
så ja Betty trostar.gif "fniss"

Tack Malin! biggrin.gif
Susanna
Det finns en russinutställning på stadsmuseet också! Kanske inte trädgård direkt, men ganska rolig.
Jejja
Russinutställning lät ju lite häftigt! Kanske man skulle ta en sväng förbi där då...
Jag hade också funderingar på att besöka KB och titta på codex gigas, men den har de tydligen gömt undan för inscanning just nu... Typiskt!

Men jag såg att orchidéhuset hade fått in nytt och spännande, så dit kanske man också hinner en sväng... biggrin.gif
Österläge
Jag ska oxå till Sthlm i helgen, har startat en tråd där jag ber om tips på parker o trädgårdar... http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=53542 Kika gärna in! biggrin.gif

Nationalmuseum har vi pratat om att gå på, sambon o jag, kul att de har en utställning om Blomstersrpåk! Hihi, det anade han inte när han föreslog det... giggle.gif Har redan "tvingat igenom" att vi ska gå på Bergianska, "när det ändå ligger så nära Naturhistoriska"... whist.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon