ewa zon 3
Ooops rubriken blev tokig men.........

Meddelanden som jag skickar sparas inte längre i skickade meddelanden automatiskt.
Saknar den funktionen så att jag vet vad jag skickat
Nu måste jag kryssa för den funktionen och gör jag det innan jag förhandsgranskar så måste jag kryssa i igen.
Det här har jag glömt flera gånger och kan som det verkar inte komma åt mina skickade meddelande igen.

Så jag önskar att skickade meddelanden sparas automatiskt

/Ewa
Lady Hamilton
blush.gif Och jag som tyckte att det blev bra nu när INTE meddelandena sparas automatiskt eftersom jag var "less" på att måsta välja bort det hela tiden Och min "korg" blev så fort full när jag hela tiden glömde att markera... giggle.gif
Margith
Jag håller med Ewa, snälla kan vi få tillbaka funktionen att skickade meddelanden sparas automatiskt.
När jag PM:ar en vän läser jag först mitt senaste meddelande, då vet jag var i diskussionen vi var, sen slänger jag meddelandet. Jag tycker att det har fungerat perfekt.
Nu glömmer jag att markera att jag vill att mitt meddelande ska sparas och när jag då PM:ar igen, minns jag inte längre vad jag berättat och inte wacko.gif
Ja, ja, jag vet att minnet sviker i takt med stigande ålder crazy.gif
faith
Jag vill gärna också ha att det sparas med automatik. smile.gif
pejori
CITAT (faith @ 12-03-2007, 20:38) *
Jag vill gärna också ha att det sparas med automatik. smile.gif

det ändrar ni själva i inställningar flirting.gif
längst ner på det du skickar markerar du i rutan "spara meddelandet i skickat"
thumbsup.gif
hm...fel där...fick för mej att det räckte med att klicka i den en gång bara sorry idea.gif duh.gif
Ingemar
Jaha, nu vet jag inte hur jag ska göra smile.gif

Vi ändrade det för att många tyckte att det sparades en massa PM i onödan och sen fick man gå in och städa bort dem.

Jag fick själv alltid överfullt så det ofta inte gick att skicka PM till mig så jag tyckte själv det var rätt störigt. Fast det har jag löst nu för jag får numera ha obegränsat med PM yahoo.gif

Och ni får också ha fler nu så vi kanske ska ändra tillbaks igen...eller inte? Jag vet inte riktigt?
Netha
Tycker nuvarande är bra... vill man spara skickat så bockar man för i rutan.
Mycket smidigare än då det sparades automatiskt.
Lady Hamilton
[quote name='Ingemar' date='13-03-2007, 07:20' post='574411']
Jaha, nu vet jag inte hur jag ska göra smile.gif

Ja nu står det 4 mot 2 duh.gif
anna_rispan
Drömmen vore ju att man kund eställa in hurman vill ha oftast. Alltså vill man spara så är det den inställningen man vill ha hela tiden. Men att man kan klicka bort ibland. O tvärtom då.
Men det kankse är helt omöjligt. Kankse om knappen ligger ovanför så att man ser den innan man börjar skriva?? Hmm, jag tänker högt nu...
ewa zon 3
CITAT (Ingemar @ 13-03-2007, 07:20) *
Och ni får också ha fler nu så vi kanske ska ändra tillbaks igen...eller inte? Jag vet inte riktigt?

Nyfiken, hur många meddelanden får det plats med nu? dunno.gif

Och att det blev fort fullt i Brevlådan kan jag hålla med om men om det har blivit mer plats så kanske det funkar? Det finns väl för- och nackdelar med båda sätten. Det luriga nu är att även om jag varit duktig och kommit ihåg att bocka för "spara i skickat" så nollställs det om jag får för mig att förhandsgranska innan jag skickar. Så har flera meddelanden "försvunnit" för mig

Jag är väl inte sämre än att jag kan lära mig att bocka för "spara i skickat" men det är lätt glömt för mig i alla fall duh.gif duh.gif

/Ewa
Lady Hamilton
CITAT
Nyfiken, hur många meddelanden får det plats med nu? dunno.gif

Man får plats med 500st.........
thumbsup.gif
Alba
CITAT (Netha @ 13-03-2007, 08:24) *
Tycker nuvarande är bra... vill man spara skickat så bockar man för i rutan.
Mycket smidigare än då det sparades automatiskt.

Jag instämmer helt. Den som vill spara kan ju kryssa för det alternativet. Vissa PM sparar jag och då är det enkelt att kryssa.

Jag tycker det är besvärligare när alla PM sparas automatiskt och man ska rensa så inte postlådan spricker. laugh.gif
Betty
CITAT (Alba @ 13-03-2007, 17:58) *
Jag instämmer helt. Den som vill spara kan ju kryssa för det alternativet. Vissa PM sparar jag och då är det enkelt att kryssa.

Jag tycker det är besvärligare när alla PM sparas automatiskt och man ska rensa så inte postlådan spricker. laugh.gif

Och jag med instämmer! Den som vill spara kan ju kryssa för det alternativet, så slippar jag städa så ofta i skickatkorgen. thumbsup.gif
Storåtjejen
CITAT (anna_rispan @ 13-03-2007, 10:02) *
Drömmen vore ju att man kund eställa in hurman vill ha oftast. Alltså vill man spara så är det den inställningen man vill ha hela tiden. Men att man kan klicka bort ibland. O tvärtom då.
Men det kankse är helt omöjligt. Kankse om knappen ligger ovanför så att man ser den innan man börjar skriva?? Hmm, jag tänker högt nu...

Det här tycker jag också vore en bra idé. Att i förhand kunna bestämma om man vill spara eller inte och då gäller det tills man går in och ändrar igen.... nånstans confused.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon