Full version: Bebisar!
Maria_z5
Hej på er!!

Jag är så lycklig, min lille pojke har börjat ställa sig på knä för att börja krypa. yahoo.gif bravo.gif
Han står där och gungar fram och tillbaka med ett stort leende på läpparna och glittrande ögon och så pladask drattar han omkull giggle.gif och skrattar. wub.gif
Kan man göra annat än att gråta av glädje när man ser det här för första gången och säkert för er som har fler barn för andra, tredje eller sjätte gången.

/Maria
Fenja
Det är underbart, passa på att njuta av varenda sekund, tiden går så fort!
Mvh
Fenja
aanderss
CITAT (Maria_z5 @ 12-03-2007, 22:49) *
Hej på er!!

Jag är så lycklig, min lille pojke har börjat ställa sig på knä för att börja krypa. yahoo.gif bravo.gif
Han står där och gungar fram och tillbaka med ett stort leende på läpparna och glittrande ögon och så pladask drattar han omkull giggle.gif och skrattar. wub.gif
Kan man göra annat än att gråta av glädje när man ser det här för första gången och säkert för er som har fler barn för andra, tredje eller sjätte gången.

/Maria

vad underbart!
faith
Njuter av precis detta själv, dock inte mitt barn men en nära släktings. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon