Här tycks dock finnas ett problem. Har flera gånger råkat ut för att jag på morgonen har skrivit ett inlägg men när jag klickar på skicka-knappen får jag upp ett logg in-fönster. Efter att ha loggat in igen hamnar jag i startläget och mitt inlägg är som bortblåst. Efter att ha ägnat kanske 5-10 minuter till att skriva inlägget är det ganska irriterande.
Förstår att det måste finnas en automatisk utloggning men man borde inte kunna skriva ett helt inlägg innan man blir utkastad. I så fall borde man efter gneomförd inloggning komma tillbaka till sitt skrivfönster så att inte nerlagt arbete är bortkastat.
Detsamma gäller om man t.ex. gör en sökning, halvvägs genom sökningen kommer systemet plötsligt på att jag inte är inloggad och sökningen går åt pipan, dvs jag får börja om igen.
Tillägg:
Ev kan det vara explorer 7 som spökar för mig, blev plötsligt osäker på om mitt "gamla fönster" ev fanns kvar bakom, att det alltså öppnats ett nytt fönster med startsidan och lagt sig överst? Likväl ett problem om än inte lika stort när man vet om det.
(Jag vet ju inte om det är så men jag blev lite osäker nu

Ps. smileyfönstret som kommer upp när man vill välja smiley i snabb-redigeraläget hamnar under (dvs döljs av) "skrivfönstret" vilket första gångerna resulterade i att jag inte hittade det alls... Är det en inställningsfråga lokalt i min burk eller ett odla-problem?