Netha
Ikväll har jag testat olika funktioner i forumet.. utan att vara inloggad.
Vad som verkar lite konstigt ... är att jag kan läsa några medlemmars alla inlägg men inte andras
när jag går in på profilen... Alla mina inlägg.

Netha
Ställer samma fråga igen... Varför nekas jag som gäst (inte inloggad) åtkomst till en del medlemmars inlägg
medan jag kan läsa andras?

KURT
Jag vet inte hur det är i detta specifika fall. Men endel funktioner i ett forum är formellt en sökning, och om man gör en sökning som gäst (inte inloggad) så kan det kanske krocka med att andra gör det samtidigt. och då blir man nekad åtkomst p g a a man inte får göra sökningar alltför tätt.

Jag får i alla fall ibland samma problem ibland när jag som gäst klickar på "nya inlägg", det är då också en form av sökning.
Malvia
Provade att gå in i några medlemsprofiler som ej inloggad men det gick inte alls.

Ingemar
CITAT (Netha @ 16-03-2007, 11:35) *
Ställer samma fråga igen... Varför nekas jag som gäst (inte inloggad) åtkomst till en del medlemmars inlägg
medan jag kan läsa andras?

Jag har faktiskt ingen aning? Jag har testat och försökt få samma "fel" men lyckas inte, men jag får väl testa mer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon