Lady Hamilton
Jag skulle önska att "lysrör" skulle ligga under "Frösådd o Förökning" eftersom det oftast är där frågorna uppstår. Och det är oftast vid frösådd som man använder lysrören. Jag tycker ofta det blir så att frö frågorna o lysrörs frågorna "går in i" varandra.
Sedan kan de som kan något om/förespråkar Högtrycksnatrium diskutera övervintrings belysning och annat i nya avdelningen
"Redskap o.........."
Lady Hamilton
Vad tycker ni andra............
Fenja
Jag tycker att det tangerar för många avdelningar redan nu...
Mvh
Fenja
kerstin z5-6
Lien underavdelning under frösådd med Belysning vore ju inte dumt ..
ewa zon 3
Jo, det är en bra idé. Nu blir det lite fyrkantigt att hänvisa till en annan avdelning när frågorna går in i varandra som du säger.

/Ewa
Lady Hamilton
CITAT (Fenja @ 14-03-2007, 19:12) *
Jag tycker att det tangerar för många avdelningar redan nu...
Mvh
Fenja

Jag menar inte att det skall bli fler avdelningar utan mitt förslag skulle se ut unjefär så här
Förkultivering och förökning
Frösådd, sticklingar, växtdelning, fröinsamling, stratifiering, lysrörs belysning m.m.

Redskap, maskiner, övervintring
Allt om gräsklippare, sekatörer, Högtrycksnatrium m.m.

Fenja
CITAT (Lady Hamilton @ 14-03-2007, 22:14) *
Jag menar inte att det skall bli fler avdelningar utan mitt förslag skulle se ut unjefär så här
Förkultivering och förökning
Frösådd, sticklingar, växtdelning, fröinsamling, stratifiering, lysrörs belysning m.m.

Redskap, maskiner, övervintring
Allt om gräsklippare, sekatörer, Högtrycksnatrium m.m.

Ok yes.gif det är ju något helt annat!
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon