Full version: Pericallis "Senetti"
Kathy
Ser ut såhär: Länk.

Nu undrar jag om den är giftig för katter?
Fenja
Den finns inte med bland giftinformationcentralens lista över giftiga växter i alla fall, men det hade du kanske redan kollat...
Mvh
Fenja
sqrulan
nono.gif Jag tror inte att en normal o vanlig katt äter giftiga växter.Då kan du ju aldrig släppa ut den.Som du kanske förstår så kan mina katter gå ut,som "normala" katter ska kunna göra.Dom lär sig från födseln o det sitter i generna.
Kathy
CITAT (Fenja @ 14-03-2007, 17:34) *
Den finns inte med bland giftinformationcentralens lista över giftiga växter i alla fall, men det hade du kanske redan kollat...
Mvh
Fenja

Aaah, missade det. (eftersom jag aldrig har behövt fundera förr...) Tack för tipset, Fenja.

CITAT (sqrulan @ 14-03-2007, 19:46) *
nono.gif Jag tror inte att en normal o vanlig katt äter giftiga växter.Då kan du ju aldrig släppa ut den.Som du kanske förstår så kan mina katter gå ut,som "normala" katter ska kunna göra.Dom lär sig från födseln o det sitter i generna.

Även om mina katter är innekatter så är det högst "normala". smile.gif
zaaritha
Cineraria
Kathy
CITAT (zaaritha @ 17-03-2007, 00:05) *
Cineraria

confused.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon