Full version: klematis cyanea
sqrulan
sweatingbullets.gif Har sökt o sökt,ska den ha köldperiod eller?Har någon en bild. help.gif
kerstin z5-6
men du glömde söka på de eminenta trädgårdslistorna Aot va ? smile.gif
Här från klätterlistan
BILD
och eftersom det är en alpina hybrid hittar du sårådet här :
Sårådet clematis
den ska kylas vad jag kan se smile.gif
hälsar Klätterväxtlistan :9
sqrulan
Tack sååå`mycket !kraxx,kerstin.Jag har haft tillgång till internet den senaste månaden,för första gången i mitt liv.Detta är jag inte bra på.Men det är en av dom roligaste mån.i mitt liv och om jag har skrivit nåt konstigt nån gång så hoppas jag att alla glömmer det.Jag blev faktiskt med trädgård utan man.Jungfrufödsel vill jag kalla det för,man lär sig nya saker hela tiden.Jag köpte faktiskt en syrenbudleija av dej Kerstin för ca 3år sedan men den dog,väldigt fort.(trg inorr,Umeå).Jag blev sjuk sedan o har kämpat en hel del för att ta mej tillbaka,ulcerös colit.Om nån undrar!Min dotter 25år fick cancer,allt rasade MEN lusten att odla blev bara starkare.Jag älskar detta forum!ALLA är så rara o kloka. -cry-.gif Nu är det färdig gråtit!!!!
kerstin z5-6
Puss o Kram ! Du får en ny bättre växt än Buddleja , nästa gång du passerar mej istället
Du har mej veterligt aldrig skrivit nåt konstigt och det är roligt att du skriver här -så vi är många från kallare zoner
Lycka till med trädgård , sådder och allt i livet
K trostar.gif

Att kalla oss som sår kloka är dock ibland diskutabelt crazy.gif crazy.gif crazy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon